Jos haluat palauttaa tuotteen, tulee sinun ilmoittaa asiakaspalveluumme palautuksesta 14 vuorokauden sisällä paketin vastaanottamisesta, käyttäen esimerkiksi verkkokaupan yhteydenottolomaketta.
Alla löydät ohjeet tuotteen palautukseen, huomioithan eri ohjeet riippuen tilauksesi toimitustavasta.
Ohjeita noudattamalla varmistat palautuksesi nopean käsittelyn.
Palauta paketti automaattiin käyttäen koodia, jolla hait paketin. Asiakaspalautuksena tehty palautus on ilmainen.
Vie paketti takaisin noutopisteeseen ja ilmoita palautuksen yhteydessä asiakaspalautustunnus 655600.
Asiakaspalautuksena tehty palautus on ilmainen.
Vie paketti takaisin noutopisteeseen, huolehdi että paketin päällä on alkuperäinen osoitetarra.
(Schenkerin paketteja ei voi palauttaa automaatteihin)
Asiakaspalautuksena tehty palautus on ilmainen.
Ole yhteydessä asiakaspalveluun, saat ohjeet palautuksesta.
Huom!
Kotiin tilattujen tai rahtikuljetettujen tuotteiden palautus kotoa on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €.
Rahdilla tilattujen tuotteiden palautus on aina maksullista, ota yhteyttä asiakaspalveluun lisäohjeiden saamiseksi. Kotiin tilattujen tai rahtikuljetettujen tuotteiden palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €.
Jos Postin toimittaman paketin päällä ei ole enää osoitekorttia, voit tarkistaa palautusvaihtoehdot osoitteesta www.posti.fi/palautapaketti, jonne tulee syöttää paketin alkuperäinen JJFI-koodi. Saat ohjeet, miten paketin voi palauttaa.
Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.
Sinetöityjen tuotteiden osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöityjä tuotteita ovat esimerkiksi pelit, elokuvat tai musiikkiäänitteet.
Palautettavien kosmetiikkatuotteiden tai luontaistuotteiden tulee olla avaamattomina alkuperäispakkauksissa.
Hygieniatuotteet, kuten esimerkiksi alusvaatteet, uima-asut, partakoneet, kauneudenhoidon laitteet tai kuulokkeet eivät ole palautettavissa, jos tuotteen pakkaus on avattu.
Tuotteen vaihtaminen ei ole valitettavasti mahdollista, vaan mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun tulee halutessasi palauttaa tilattu tuote ohjeiden mukaisesti ja tehdä uusi tilaus.
Jos sinulle toimitettiin väärä tuote, tai tuote oli rikkoontunut kuljetuksessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme esimerkiksi käyttäen yhteydenottolomaketta.
Teemme sinulle rahapalautuksen, kun olemme vastaanottaneet palautuvat tuotteet tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteet takaisin meille. Hyvitys tehdään vain, jos palautuneet tuotteet täyttävät palautusehtomme.
Rahapalautus tehdään samalle maksutavalle mitä käytettiin tilausta tehdessä. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimitusmaksun. Palautussummasta vähennämme palautusrahdin osuuden (alkaen 49,90 €), mikäli Hobby Hall on tilannut tuotteelle poisnoudon. Jos maksat palautusmaksun itse, voit valita itse haluamasi kuljetuspalvelun.
Jos olet tehnyt tilauksen Kuukausirahalla tai laskulla ja palautat osan lähetyksestä, voit itse vähentää palautettavien tuotteiden hinnan laskun loppusummasta. Saamasi lasku tulee kuitenkin maksaa normaalisti eräpäivään mennessä pitämiesi tuotteiden osalta. Muistathan, että palauttaessasi vain osan tilauksen tuotteista tulee sinun maksaa toimitusmaksu.
Osta 3, maksa 2 -tilauksissa jaamme edullisimman kampanjatuotteen hinnan alennukseksi kaikille tilaukseen sisältyville tuotteille. Jos palautat jonkin kampanjaan kuuluvista tuotteista, hyvitämme tuotteen hinnan, josta on vähennetty alennuksen osuus.
Kuukausiraha®: Palautus huomioidaan hyvityksenä suoraan tilisi kokonaissaldolla. Päivitetyn saldon näet seuraavalla kuukausilaskulla. Jos olet jo ehtinyt maksaa koko hinnan ennen tuotepalautustasi, palautamme rahat lähetyksen saavuttua meille, ellei sinulla ole meille erääntyneitä maksuja. Liikamaksua tai maksuhyvitystä varten tarvitsemme tilinumerosi.
Lasku: Mikäli olet palauttanut kaikki laskun tuotteet, voit hävittää laskun aiheettomana. Osapalautuksissa hyvitetyn summan voi vähentää suoraan laskun loppusummasta. Huomioithan, että emme lähetä korjattua laskua, vaan sinun tulee maksaa pitämäsi tuotteet eräpäivään mennessä.
Jos olet jo ehtinyt maksaa koko hinnan ennen tuotepalautustasi, palautamme rahat lähetyksen saavuttua meille, ellei sinulla ole meille erääntyneitä maksuja. Liikamaksua tai maksuhyvitystä varten tarvitsemme tilinumerosi.
Verkkopankki: Avarda palauttaa rahat automaattisesti ja on sinuun tarvittaessa yhteydessä sähköpostitse.
Maksukortti: Hyvitys tehdään suoraan maksukortille.
MobilePay: Hyvitys tehdään suoraan pankkitilille tai maksukortille, riippuen kumpaa maksutapaa käytit sovelluksella maksaessasi.