Jos epäilet saaneesi viallisen tuotteen, sinulla on useita vaihtoehtoja:
- Jos on mahdollista poistaa tuotteen viat/puutteet, voit ottaa yhteyttä myyjään.
- Ostetuille tuotteille on mahdollista soveltaa alennusta menetetyn arvon mukaan.
- Voit palauttaa tuotteen, ja jos myyjä toteaa, että palautetussa tuotteessa on merkittäviä vikoja, saat hyvityksen tuotteesta maksetuista rahoista. Hyvitysaika on 14 päivää siitä, kun myyjä on vahvistanut tuotteen vian.
Kaikissa tapauksissa tuotteet lähetetään valmistajalle ja / tai valtuutetulle huoltoedustajalle mahdollisten laatupuutteiden tarkistamiseksi ja tunnistamiseksi. Tarkastus voi kestää enintään 3 viikkoa.
Huomaa, että jos olet kuluttaja, myyjä on vastuussa vaatimustenvastaisuudesta, joka tapahtuu vain 2 vuoden kuluessa tavaroiden toimittamisesta. Oletetaan, että vuoden kuluessa siirrosta ilmenneet puutteet olivat olemassa asian käsittelyn ajankohtana. Jos vika ilmenee myöhemmin, sinun on todistettava, että virhe oli olemassa asian toimitushetkellä. Jos tavaroilla on näitä ehtoja parempi myyntitakuu, myyjä voi olla vastuussa myös myöhemmin.
Lue lisää tästä tilaus- ja toimitusehdoista.
Jos olet kuluttaja ja ostit tuotteet Hobbyhall.fi-verkkokaupasta ja päätät palauttaa ostetun tuotteen ilman syytä, tämä voidaan tehdä 14 kalenteripäivän kuluessa tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti.
Hobby Hall Suomi Oy tarjoaa tietyin edellytyksin myös lisätakuun. Tämä on voimassa 14 päivän kuluttua, mutta enintään 30 päivän kuluttua tavaroiden toimituksesta. Tässä tapauksessa tuotteeseen sovelletaan useita lisäehtoja. Tuotteen pakkauksen on oltava vahingoittumaton, sen mukana on oltava kaikki alkuperäiset etiketit ja suojakotelot, ja tuotteen on näyttävä täsmälleen samalta kuin silloin, kun tavarat ostettiin. Jos olet vahingoittanut pakettia, ei ole mahdollista palauttaa virheettömiä tuotteita tai saada hyvitystä yli 14 päivän kuluttua tuotteiden toimituksesta. Jos ostit huonekaluja, tämäntyyppiselle tuotteelle on 365 päivän pidennetty palautusoikeus. Tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan, oikeassa ja vahingoittumattomassa pakkauksessaan, eikä koottuja huonekaluja ole mahdollista palauttaa. On tärkeää mainita, että tuote ei saa menettää kaupallista ulkonäköään ja että se on palautettava samoilla osilla kuin vastaanotettuna.
Muiden myyjien myymiin tavaroihin voidaan soveltaa erilaisia takuuehtoja tuotekuvauksessa ja/tai myyntiasiakirjoissa määritellyllä tavalla.
Lue lisää tästä tilaus- ja toimitusehdoista.