Reklamaatiot


Väärä tuote

Jos sinulle toimitettiin väärä tuote, tai tuote oli rikkoontunut kuljetuksessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme esimerkiksi käyttäen yhteydenottolomaketta.

 

Rikkinäinen tuote/kuljetuspakkaus

Tarkasta aina kuljetuspakkaus ennen sen vastaanottamista. Jos huomaat että pakkaus on rikki tai avattu, tee siitä merkintä kuljetusliikkeen rahtikirjaan tai ilmoita siitä noutopisteessä ja tee vahinkoilmoitus.

Ilmoita sen jälkeen viallisesta pakkauksesta Hobby Hallin asiakaspalveluun sähköpostilla asiakaspalvelu@hobbyhall.fi.
Ilmoitus tulee tehdä 7 vuorokauden sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.
Ilmoita sähköpostilla tarkat tiedot viasta, yhteystietosi ja tilausnumerosi. Liitä mukaan myös vähintään yksi selkeä kuva rikkinäisestä pakkauksesta.