DELL Latitude 5300 Musta Hybridi (2-in-1) 33,8 cm (13.3") 1920 x 1080 pikseliä Kosketusnäyttö 8. sukupolven Intel® Core™ i7 i7-8665U 16 GB DDR4-SDRAM 512 GB SSD Windows 10 Pro 890852916

DELL Latitude 5300 Musta Hybridi (2-in-1) 33,8 cm (13.3") 1920 x 1080 pikseliä Kosketusnäyttö 8. sukupolven Intel® Core™ i7 i7-8665U 16 GB DDR4-SDRAM 512 GB SSD Windows 10 Pro 890852916 Dell

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
1889 €
Uusi


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

DELL Latitude 5300. Tuotetyyppi: Hybridi (2-in-1), Kotelo: Muunneltava (kansio). Suoritinperhe: 8. sukupolven Intel® Core™ i7, Prosessorimalli: i7-8665U, Prosessorin taajuus: 1,9 GHz. Näytön halkaisija: 33,8 cm (13.3"), Näytön erottelutarkkuus: 1920 x 1080 pikseliä, Kosketusnäyttö. Sisäinen muisti: 16 GB, Sisäisen muistin tyyppi: DDR4-SDRAM. Kokonaistallennuskapasiteetti: 512 GB, Tallennusmedia: SSD. Sisäinen näytönohjain. Käyttöjärjestelmä asennettu: Windows 10 Pro. Tuotteen väri: Musta

Tekniset tiedot

1.69cm

1.931cm

1.42kg

20.75cm

30.57cm

16:9

Kyllä

Full HD

255 cd/m²

166 ppi

72 %

800:1

13.3

1920 x 1080

Matta

Kyllä

IPS

Kyllä

1

Kyllä

Kyllä

Kyllä

MicroSD (TransFlash)

512 GB

SSD

512 GB

1

512 GB

PCI Express

M.2

Kyllä

Ei

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2x2

Intel Dual Band Wireless-AC 9560

Ei

Ei

Kyllä

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Kyllä

64-bittinen

Monikielinen

Windows 10 Pro

7,6 V

0.27kg

60 Wh

Litiumioni (Li-Ion)

4

Kyllä

Ei

Intel® UHD Graphics 620

Ei saatavilla

Realtek ALC3254

MaxxAudio Pro

2

Waves

2 W

Kyllä

2

1

1.4b

Kyllä

DC-tulo jakkiliitin

1

Kyllä

Kyllä

Kyllä

1

Kyllä

50/60 Hz

100 - 240 V

19.5 V

65 W

3,34 A

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

0 - 35 °C

-40 - 65 °C

10 - 90 %

0 - 95 %

0 - 3048 m

0 - 10668 m

140 G

160 G

0,66 G

1,3 G

Ei

1,9 GHz

4

4,8 GHz

8

8 MB

8. sukupolven Intel® Core™ i7

i7-8665U

DDR4-SDRAM

32 GB

SO-DIMM

2x SO-DIMM

32 GB

16 GB

2400 MHz

1 x 16 GB

Muunneltava (kansio)

Musta

1280 x 720 pikseliä

720p

HD

30 fps

Kyllä

Kosketuslevy

Kyllä

Kyllä

Ei

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.