LENOVO IDEAPAD S145 15.6FHD/A9-9425/4GB/128SSD 890818997

LENOVO IDEAPAD S145 15.6FHD/A9-9425/4GB/128SSD 890818997 Lenovo

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
339 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

15.6” Full HD 1920 x 1080p näyttö
Nopea 128GB SSD-tallennus
Dolby Audio stereokaiuttimet
Kahden vuoden takuu

IdeaPad S145 on moderni, tyylikäs ja kevyt täysikokoinen 15.6-tuuman kannettava, joka on erittäin miellyttävä kantaa mukana. Runko on suunniteltu fiksusti ja pohjassa on juuri oikean kokoiset kumitassut, jotka nostavat koneen irti pöydästä maksimoiden ilmankierron ja varmistaen, että kone pysyy viileänä pidemmässäkin käytössä. Näppäimistö on muistakin Lenovon laitteista tuttu AccuType Keyboard, jossa jokainen näppäin on oma painikkeensa ja pyöristetyn muotoinen, jotta kirjoittaminen olisi mahdollisimman mukavaa ja sujuvaa. Loistava valinta käyttäjille, jotka arvostavat hyviä ominaisuuksia järkevään hintaan!
Jotta jokainen Lenovon tietokone kestäisi parhaalla mahdollisella tavalla nyt ja vuosienkin päästä, niille suoritetaan kuusi erilaista rasitustestiä ennen kuin niiden massatuotanto aloitetaan. Testejä suoritetaan tuhansia ja tuhansia kertoja, eli niiden tarkoitus on simuloida normaalia käyttöä paljon rajumpi ympäristö, jotta laitteiden laatu saadaan taattua viimeistä pisaraa myöten.
Lisäksi jokainen Lenovon laite testataan erilaisten benchmark-ohjelmistojen, kuten PCMark 10:n avulla, jotta voimme varmistua itse laitteen, sen komponenttien ja ohjelmien täydellisestä toiminnasta. Lisäksi pystymme optimoimaan ja jatkuvasti kehittämään laitteiden toimintaa.
Ei turhia kolmannen osapuolen sovelluksia: Lenovo haluaa tarjota käyttäjilleen mahdollisimman yksinkertaisen ja puhtaan käyttökokemuksen, joten laitteeseen on asennettu Lenovo App Explorer -sovellus, jonka avulla käyttäjä saa itse päättää, mitä sovelluksia koneeseensa lataa.
Huom! Windows 10 S -käyttöjärjestelmä on päivitettävissä ilmaiseksi Windows 10 Home -versioon laitteen käyttöönoton jälkeen.
Tärkeimmät ominaisuudet:

Suoritin: AMD A9-9425 (2 ydintä, 3.1GHz, turbo 3.7GHz)
Näyttö: 15,6” Full HD TN (220N, matalakiiltoinen, resoluutio 1920x1080)
Keskusmuisti: 4GB DDR4 (2133MHz)
Tallennustila: 128GB SATA SSD
Näytönohjain: Integroitu AMD Radeon R5 Graphics
Liitännät: 1x HDMI 1.4b, 1x USB2.0, 2x USB3.1, 1x 3,5mm kuuloke/mikrofoni
Kortinlukija: ei mukana
Verkko-ominaisuudet: WLAN AC 1x1, Bluetooth 4.2
Kaiuttimet: 2x 1.5W (Dolby Audio)
Web-kamera: 0.3M mikrofonilla
Akunkesto: Jopa 4 tuntia (30Wh)
Paino: 1,85 kg
Mitat: 36,2 x 25,1 x 1,99 (cm)
Väri: musta
Esiasennettu käyttöjärjestelmä: Windows 10 Home S 64bit
Takuu: 2 vuotta

Tekniset tiedot

1.85 kg

24 KK

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.