Lenovo Legion Y740 Musta Kannettava tietokone 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikseliä 8. sukupolven Intel® Core™ i7 i7-8750H 16 GB DDR4-SDRAM 512 GB SSD 890831796

Lenovo Legion Y740 Musta Kannettava tietokone 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikseliä 8. sukupolven Intel® Core™ i7 i7-8750H 16 GB DDR4-SDRAM 512 GB SSD 890831796 Lenovo

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
1889 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Lenovo Legion Y740. Tuotetyyppi: Kannettava tietokone, Kotelo: Simpukka. Suoritinperhe: 8. sukupolven Intel® Core™ i7, Prosessorimalli: i7-8750H, Prosessorin taajuus: 2,2 GHz. Näytön halkaisija: 39,6 cm (15.6"), Näytön erottelutarkkuus: 1920 x 1080 pikseliä. Sisäinen muisti: 16 GB, Sisäisen muistin tyyppi: DDR4-SDRAM. Kokonaistallennuskapasiteetti: 512 GB, Tallennusmedia: SSD. Sisäinen näytönohjain, Erillinen grafiikka-adapteri. Käyttöjärjestelmä asennettu: Windows 10 Home. Tuotteen väri: Musta

Tekniset tiedot

512 GB

SSD

Ei

NVMe,PCI Express

512 GB

1

512 GB

M.2

Ei

Ei

Ei

Kyllä

Ei

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Killer Wireless-AC 1550

2x2

4.1

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Kyllä

Kyllä

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Kyllä

ErP lot3

Kyllä

2,2 GHz

4,1 GHz

6

Smart Cache

9 MB

45 W

8. sukupolven Intel® Core™ i7

i7-8750H

Alumiini

Pelaaminen

Simpukka

Musta

Kyllä

Kyllä

Intel® UHD Graphics 630

NVIDIA® GeForce RTX™ 2060

Kyllä

6 GB

GDDR6

1 MP

720p

HD

Ei

Kyllä

Kosketuslevy

Kyllä

Kyllä

Ei

Ei

Ei

Full HD

16:9

300 cd/m²

144 Hz

15.6

1920 x 1080

Kyllä

IPS

1

DC-tulo jakkiliitin

2

1

1

Kyllä

1

1

2.0

1

Kyllä

50 - 60 Hz

100 - 240 V

230 W

Kyllä

Ei

Kyllä

HDD, Virta päällä, Valvoja

Ei

1.995cm

2.386cm

2.2kg

26.5cm

36.1cm

16 GB

DDR4-SDRAM

32 GB

2666 MHz

SO-DIMM

2 x 8 GB

2x SO-DIMM

32 GB

64-bittinen

Windows 10 Home

5 h

57 Wh

Litiumioni (Li-Ion)

2 W

Dolby Atmos

Realtek ALC3286

2

Kyllä

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.