Lenovo ThinkPad T495s Musta Kannettava tietokone 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikseliä AMD Ryzen 5 PRO 3500U 16 GB DDR4-SDRAM 256 GB SSD 3G 4G 890832912

Lenovo ThinkPad T495s Musta Kannettava tietokone 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikseliä AMD Ryzen 5 PRO 3500U 16 GB DDR4-SDRAM 256 GB SSD 3G 4G 890832912 Lenovo

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
1599 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Lenovo ThinkPad T495s. Tuotetyyppi: Kannettava tietokone, Kotelo: Simpukka. Suoritinperhe: AMD Ryzen 5 PRO, Prosessorimalli: 3500U, Prosessorin taajuus: 2,1 GHz. Näytön halkaisija: 35,6 cm (14"), Näytön erottelutarkkuus: 1920 x 1080 pikseliä. Sisäinen muisti: 16 GB, Sisäisen muistin tyyppi: DDR4-SDRAM. Kokonaistallennuskapasiteetti: 256 GB, Tallennusmedia: SSD. Sisäinen näytönohjain. 3G. Käyttöjärjestelmä asennettu: Windows 10 Pro. Tuotteen väri: Musta

Tekniset tiedot

Full HD

16:9

Ei

800:1

400 cd/m²

14

1920 x 1080

Kyllä

IPS

Kyllä

DC-HSDPA,HSPA,HSUPA,UMTS

LTE

5.0

Kyllä

Wi-Fi 5 (802.11ac)

EDGE,GPRS,GSM

2x2

Intel Dual Band Wireless-AC 9260

Kyllä

Kyllä

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Kyllä

256 GB

M.2

256 GB

SSD

Kyllä

256 GB

1

PCI Express

MicroSD (TransFlash)

Ei

Silver

Kyllä

Kyllä

Litiumioni (Li-Ion)

16,4 h

57 Wh

Kyllä

Simpukka

Musta

Kyllä

Ei

AMD Radeon Vega 8

Ei saatavilla

1200 MHz

Kyllä

Realtek ALC3287

Dolby Audio Premium

2

1 W

Kyllä

65 W

1

1

1

2

Kyllä

Kyllä

Kyllä

1

2.0

Kyllä

USB Type-C

1.25kg

1.61cm

22.581cm

32.88cm

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

HDD, Virta päällä, Valvoja

Kyllä

2,1 GHz

3,7 GHz

8

4 MB

12 nm

L3

15 W

4

AMD Ryzen 5 PRO

3500U

DDR4-SDRAM

16 GB

16 GB

2400 MHz

Sisäänrakennettu

64-bittinen

Windows 10 Pro

720p

HD

Kyllä

Verkkokameran suojus

Kyllä

ThinkPad UltraNav

Kyllä

Kyllä

Ei

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.