ASUS GL10CS I5-9400/GTX1660/8G/256SSD/W10 890839598

ASUS GL10CS I5-9400/GTX1660/8G/256SSD/W10 890839598 Asus

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
1019 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

ASUS ROG Strix GL10CS on pelkistetyn tyylikäs pelipöytäkone, joka takaa erinomaisen suorituskyvyn kompaktissa koossa – paino vain 8kg ja tilavuus 27L.GL10CS on varustettu huipputehokkaalla yhdeksännen sukupolven Intel Core i5-9400 -kuusiydinsuorittimella, erityisesti PC-pelaamiseen suunnitellulla NVIDIA GeForce GTX 1660 6GB -näytönohjaimella sekä 8GB 2666Mhz DDR4 -keskusmuistilla. Tallennustilana toimii nopea PCIEG NVME M.2 -liitännäinen 256GB SSD-levy, joka vauhdittaa järjestelmän toimintaa ladaten Windowsin ja muut ohjelmistot silmänräpäyksessä.ROG Strix GL10CS:n tehokkaista komponenteista saadaan irti maksimaalinen teho älykkään jäähdytysjärjestelmän avulla. Se sisältää kaksi eristettyä ilmakammiota, jotka parantavat lämmön hajautusta ja sen HyperStream -muotoilu mahdollistaa parhaan mahdollisen lämmönpoiston sekä ilman virtauksen runkoon.
Vain ROG-laitteista löytyvä Armoury Crate on järjestelmän hallinta- ja valvontasovellus, joka mahdollistaa tuulettimien nopeuksien, suorittimen ja muistin käytön sekä lataustilojen seurannan. Lisäksi se varoittaa automaattisesti mikäli järjestelmä ylittää lämpötila- tai jänniterajat.ROG Sonic Studio tuottaa selkeän ja mukaansatempaavan tarkan äänen. Kuulokkeilla pelattaessa äänentoistosta vastaa GL10:n tukema DTS Headphone: X –tekniikka. Sillä saavutetaan vaikuttava ja korkealaatuinen 7.1 -kanavainen surround -äänikokemus, joka tuottaa kotiteatterin tasoisen äänen kuulokkeiden kautta. DTS X simuloi onnistuneesti useamman ympäröivän kaiuttimen luomaa äänimaailmaa jolloin pelatessa tietää äänien lähteen ja suunnan.Huom! Pakkaus ei sisällä näppäimistöä ja hiirtä.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Yhdeksännen sukupolven (Coffee Lake) Intel Core i5-9400 -kuusiydinprosessori
NVIDIA GeForce GTX 1660 6GB (HDMI, DVI, DP -liitännät) -näytönohjain
8GB DDR4 2666MHz keskusmuisti
256GB PCIe NVMe M.2 SSD-levy
Gigabitin verkkoliitäntä
WLAN 802.11ac (WiFi 5) & Bluetooth 4.1
Liitännät: HDMI-Out, RJ45, Audio, USB 2.0 & USB 3.1 Gen1
Laajennuspaikat: PCI-e x1, PCI-e x16 (varattu näytönohjaimelle), M.2 for WiFi, M.2 for SSD & 2x DDR4 U-DIMM Slot
Paino: 8kg (netto) / 11kg (brutto) & tilavuus: 27l
Windows 10 64-bit käyttöjärjestelmä

Tekniset tiedot Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.