FUJITSU CELS R970 2X4208/32GB/512SSD/NOGPU/DRW/W10P/3OS 890954210

FUJITSU CELS R970 2X4208/32GB/512SSD/NOGPU/DRW/W10P/3OS 890954210

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
3509 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

CELSIUS R970 on optimoitu vaativimpiin työkuormiin, joissa tarvitaan kahta suoritinta. Tehoa tuottaa kaksi Intelin Xeon Silver-4110 suoritinta joissa on yhteensä 16 ydintä, sekä 32GB nopeaa DDR4 -keskusmuistia.

Tehdastilattavana mallina voidaan myös toimittaa CELSIUS R970 Power -malli kahdella 28 ytimisellä suorittimella (säikestettynä 112 ydintä). Tällaisella kokoonpanolla voidaan antaa paras mahdollinen laskentateho ohjelmille, jotka suorittavat laskentaa suorittimien ytimillä.

Laitteessa voidaan käyttää kahta vaativan ammattitason näytönohjainta, kuten NVIDIA Quadro RTX 5000 Quadro RTX 6000 -korttia. Laite tukee jopa 1TB virheenkorjaavaa DDR4-muistia sekä siinä on kaksi paikkaa M.2 PCIe NVMe-massamuisteille. Tehdastilauksesta räätälöitävä CELSIUS R970 Power -malli tukee jopa kolmea Quadro RTX 5000 -ohjainta.

Laitteen komponentit ovat helposti asennettavissa ja vaihdettavissa ilman työkaluja Fujitsun innovatiivisen koteloratkaisun ansiosta. Laitteen kolme erillistä ilmakanavaa ohjaavat ilmavirtauksen keskeisille komponenteille pitäen järjestelmän lämpötilan aisoissa myös kuormittavassa työskentelyssä. Laite pysyy viileänä ja sen äänitaso on hiljainen täydelläkin työkuormalla. Laitteen sovellustyökaluilla voidaan myös kerätä tietoa laitteen käytöstä, toimintalämpötilasta sekä virtalähteen tehosta.

Laite sopii kaikkein vaativimpiin, paljon muistia kuluttaviin sovelluksiin, kuten muotoiluun, visualisointiin, suunnitteluun, analysointiin ja teholaskentaan. Mallissa on Microsoftin Windows 10 for Workstations -käyttöjärjestelmä.

Fujitsu KB410 USB-näppäimistö ja hiiri sisältyvät pakkaukseen.

Pakettiin sisältyy 3 vuoden on-site takuu.

Kaksi Intel Intel Xeon Silver 4208 8-ydinsuoritinta
32GB DDR4 2666MHz ECC keskusmuistia, 12 vapaata muistipaikkaa
512GB M.2 PCIe NVMe SSD-levy
Laajennuspaikka neljälle 3,5" kiintolevylle tai neljälle 2,5" kiintolevylle
RAID 0/1/5/10 -tuki
Valinnainen NVIDIA Quadro -näytönohjain, max. Quadro GV100 (32GB). Vakiokokoonpanoon asennettavissa jopa kaksi Quadro RTX 5000 -näytönohjainta
Ei integroitua näytönohjainta
Optinen asema
Liitännät: 4xUSB 3.1 Gen1, 2x USB 3.1 Gen2(edessä), 9x USB 2.0, 2x RJ45, 2x Audio in/out
Turvallisuus: TPM 2.0, Kensington-lukkopaikka
ISV-sertifioitu
1000W virtalähde
Windows 10 Pro 64bit -käyttöjärjestelmä/li>
Kolmen vuoden on-site -takuu

Tekniset tiedot Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.