Canon i-SENSYS MF746Cx Laser 1200 x 1200 DPI A4 Wi-Fi 890759523

Canon i-SENSYS MF746Cx Laser 1200 x 1200 DPI A4 Wi-Fi 890759523 Canon

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
649 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Canon i-SENSYS MF746Cx. Tulostustekniikka: Laser, Tulostus: Väritulostus. Suurin resoluutio: 1200 x 1200 DPI. Kopiointi: Värikopiointi. Kopioinnin enimmäistarkkuus: 600 x 600 DPI. Skannaus: Väriskannaus. Optinen skannauserottelutarkkuus: 600 x 600 DPI. Kaksipuolinen toiminto: Kopiointi, Tulosta, Skannaus. Suurin ISO A-luokan paperikoko: A4. Vakiosyöttökapasiteetti (arkkia): 250 arkkia, Vakiotulostuskapasiteetti: 150 arkkia. Wi-Fi. Tuotteen väri: Musta, Valkoinen

Tekniset tiedot

1200 x 1200 DPI

PCL 5c,PCL 6,PostScript,UFRII

13 s

7,7 s

8,6 s

0.5cm

24,5 ppm

Kyllä

600 x 600 DPI

27 cpm

21,9 ppm

9,8 s

11,3 s

999 kopiot

25 - 400 %

Kyllä

2,4

Kyllä

Kyllä

Apple AirPrint,Canon PRINT Business,Google Cloud Print,Mopria Print Service

10,100,1000 Mbit/s

64-bit WEP,128-bit WEP,HTTPS,IPPS,SNMPv3,SSL/TLS,WPA-AES,WPA-PSK,WPA-TKIP,WPA2-AES,WPA2-PSK,WPA2-TKIP

DHCP, ARP+PING, Auto IP, WINS, LPD, RAW, WSD-Print, Bonjour(mDNS), HTTP, HTTPS, POP before SMTP

DHCPv6, LPD, RAW, WSD-Print, Bonjour(mDNS), HTTP, HTTPS, POP before SMTP

Kyllä

Kyllä

Kyllä

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

600 x 600 DPI

Flatbed & ADF

9600 x 9600 DPI

Sähköposti, FTP, PC, USB

14 ppm

27 ppm

27 ppm

47 ppm

JPEG,TIFF

PDF

24 bittiä

24 bittiä

256

ICA,TWAIN,WIA

50 - 60 Hz

1390 W

18 W

1 kWh/viikko

530 W

0,7 W

220 - 240 V

26.7kg

46cm

46.9cm

47.1cm

Kyllä

Kyllä

Windows 10,Windows 7,Windows 8,Windows 8.1,Windows Vista

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.12 Sierra,Mac OS X 10.13 High Sierra,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2,Windows Server 2016

Kyllä

Väritulostus

Värikopiointi

Musta, Syaani, Magenta, Keltainen

Väriskannaus

50000 sivua kuukaudessa

Kopiointi, Tulosta, Skannaus

Laser

Auto

750 - 4000 sivua kuukaudessa

SNMPv1, SNMPv3 (IPv4,IPv6)

Koti ja toimisto

250 arkkia

150 arkkia

Kasetti

50 arkkia

50 arkkia

A4

Kirjekuoret, Kiiltävä paperi, Raskas paperi, Tarrat, Tavallinen paperi, Postikortti, Uusiopaperi, Ohut paperi

A4,A5

216 x 356 mm

B5

Executive, Legal, Letter, Statement

C5,Com-10,DL,Monarch

100 - 216 mm

148 - 355,6 mm

60 - 163 g/m²

60 - 176 g/m²

50 - 105 g/m²

60 - 200 g/m²

Kyllä

Tyyppi A

1000 MB

Kyllä

62 dB

800 MHz

2

Ei

63 dB

42 dB

400 x 400 DPI

3 sek/sivu

Kyllä

Kyllä

281

Kyllä

310 sijainnit

Kyllä

Kyllä

512 sivua

33,6 Kbit/s

10 - 30 °C

20 - 80 %

Kyllä

Kyllä

Kyllä

LCD

Musta, Valkoinen

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.