BROTHER MFCJ5945DW Värimustesuihkumon. 890505523

BROTHER MFCJ5945DW Värimustesuihkumon. 890505523 Brother

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
449 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Brother MFC-J5945DW. Tulostustekniikka: Mustesuihku, Tulostus: Väritulostus. Suurin resoluutio: 4800 x 1200 DPI. Kopiointi: Värikopiointi. Kopioinnin enimmäistarkkuus: 600 x 600 DPI. Skannaus: Väriskannaus. Optinen skannauserottelutarkkuus: 600 x 600 DPI. Faksaus: Värifaksaus, Kaksipuolinen toiminto: Kopiointi, Faksi, Tulosta, Skannaus. Suurin ISO A-luokan paperikoko: A3. Vakiosyöttökapasiteetti (arkkia): 250 arkkia, Vakiotulostuskapasiteetti: 100 arkkia. Wi-Fi. Suoratulostus. Tuotteen väri: Harmaa, Valkoinen

Tekniset tiedot

Väritulostus

Musta, Syaani, Magenta, Keltainen

Värikopiointi

Väriskannaus

Värifaksaus

30000 sivua kuukaudessa

Mustesuihku

4

Kopiointi, Faksi, Tulosta, Skannaus

Auto/Manual

250 - 2000 sivua kuukaudessa

Kyllä

Yritys

2,2 W

30 W

6,5 W

1,5 W

0,04 W

20.9kg

37.9cm

43.6cm

54.5cm

600 x 600 DPI

10 s

11 s

999 kopiot

25 - 400 %

Kyllä

2,4

Kyllä

Kyllä

600 x 600 DPI

Flatbed & ADF

19200 x 19200 DPI

CIS

Pilvi, Sähköposti, E-mail Server, FTP, Tiedosto, Kuva, OCR, USB

14 tuuma/min

14 tuuma/min

48 bittiä

24 bittiä

256

ICA,ISIS,SANE,TWAIN,WIA

250 sijainnit

Kyllä

180 sivua

33,6 Kbit/s

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

LCD

3.66

Harmaa, Valkoinen

Kyllä

Kyllä

Ethernet, USB 2.0, Langaton LAN

4800 x 1200 DPI

BR-Script 3,PCL 6,PDF 1.7,PostScript 3,XPS

22 ipm

20 ipm

5,5 s

6 s

Kyllä

2,4,9,16,25

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

54.3cm

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

512 MB

Ei

250 arkkia

100 arkkia

Paperilokero

650 arkkia

50 arkkia

100 arkkia

A3

Kiiltävä paperi, Tavallinen paperi, Uusiopaperi

A3,A4,A5,A6

Kirjekuoret, Kiiltävä paperi, Tavallinen paperi, Uusiopaperi

Legal

C5,DL,Monarch

9x13,10x15,13x18,13x20 cm

64 - 220 g/m²

64 - 220 g/m²

64 - 90 g/m²

Kyllä

Apple AirPrint,Brother iPrint & Scan,Google Cloud Print,Mopria Print Service

10,100 Mbit/s

64-bit WEP,128-bit WEP,APOP,EAP-FAST,EAP-MD5,EAP-PEAP,EAP-TLS,EAP-TTLS,HTTPS,IPPS,IPSec,LEAP,SMTP-AUTH,SNMPv3,SSL/TLS,WPA-AES,WPA-PSK,WPA-TKIP,WPA2-AES,WPA2-PSK,WPA2-TKIP

ARP, RARP, BOOTP, DHCP, APIPA(Auto IP), WINS/NetBIOS name resolution, DNS Resolver, mDNS, LLMNR responder, LPR/LPD, Custom Raw Port/Port9100, IPP, FTP/FTPs Client FTP Server, SNMPv1/v2c/v3, TFTP server, SMTP Client, ICMP, Web Services (Print/Scan), CIFS C

NDP, RA, mDNS, LLMNR Responder, DNS Resolver, LPR/LPD, Custom Raw Port/Port9100, IPP, FTP/FTPs Client FTP , SNMPv1/v2c/v3 , TFTP server, Web Services (Print/Scan), SMTP Client, POP3, CIFS Client, SNTP Client, LDAP, IMAP4, ICMPv6, HTTP Server

Kyllä

Kyllä

Kyllä

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Windows 10,Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 IOT Core,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Wind

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.12 Sierra,Mac OS X 10.13 High Sierra,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2

151

Kyllä

Kyllä

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.