Canon i-SENSYS MF446x Laser 1200 x 1200 DPI 38 ppm A4 Wi-Fi 890948377

Canon i-SENSYS MF446x Laser 1200 x 1200 DPI 38 ppm A4 Wi-Fi 890948377 Canon

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
499 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Canon i-SENSYS MF446x. Tulostustekniikka: Laser, Tulostus: Yksittäistulostus, Suurin resoluutio: 1200 x 1200 DPI. Kopiointi: Yksittäiskopiointi, Kopioinnin enimmäistarkkuus: 600 x 600 DPI. Skannaus: Väriskannaus, Optinen skannauserottelutarkkuus: 600 x 600 DPI. Suurin ISO A-luokan paperikoko: A4. Wi-Fi. Suoratulostus. Tuotteen väri: Musta, Valkoinen

Tekniset tiedot

Kyllä

1

80000 sivua kuukaudessa

Musta

PCL 5c,PCL 6,PostScript,UFRII

750 - 4000 sivua kuukaudessa

Laser

Yksittäistulostus

Kyllä

1200 x 1200 DPI

38 ppm

30,3 ppm

Auto

600 x 600 DPI

14 s

5,5 s

0.5cm

0.5cm

0.5cm

Kyllä

0.5cm

0.5cm

Kyllä

Kyllä

1

USB A-tyyppi

Windows 10,Windows 7,Windows 8.1

Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2,Windows Server 2016,Windows Server 2019

Mac OS X 10.0 Cheetah,Mac OS X 10.1 Puma,Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.12 Sierra,Mac OS X 10.13 High Sierra,Mac OS X 10.14 Mojave,Mac OS X 10.9 Mavericks

Kyllä

Ei

1

250 arkkia

Kyllä

50 arkkia

Kyllä

100 arkkia

150 arkkia

Paperilokero

10,100,1000 Mbit/s

10/100/1000Base-T(X)

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA-AES,WPA-PSK,WPA-TKIP,WPA2-AES,WPA2-PSK

DHCP, ARP+PING, Auto IP, WINS

DHCPv6

LPD, RAW, Port9100, IPP, IPPS, WSD (IPv4,IPv6)

Apple AirPrint,Canon PRINT Business,Google Cloud Print,Mopria Print Service

Kyllä

Kyllä

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

A4

Kirjekuoret, Raskas paperi, Tarrat, Tavallinen paperi, Postikortti, Uusiopaperi, Ohut paperi

A4,A5,A6

216 x 355.6 mm

B5

16K

C5,Com-10,DL,Monarch

20 - 80 %

10 - 30 °C

MF Scan Utility,\nRemote User Interface (RUI),\nDepartment ID Management,\nToner Status Tool

Kyllä

Kyllä

Kyllä

1370 W

9,4 W

0,9 W

1 kWh/viikko

50/60 Hz

220 - 240 V

800 MHz

2

1024 MB

Ei

Kyllä

53 dB

Yksittäiskopiointi

Kyllä

600 x 600 DPI

38 cpm

30,3 ppm

6,6 s

Auto

999 kopiot

25 - 400 %

Kyllä

2,4

Kyllä

Kyllä

Kyllä

17.2kg

39.2cm

46.4cm

45.3cm

1 kpl

SNMPv1, SNMPv3 (IPv4,IPv6)

600 x 600 ppi

Väriskannaus

Kyllä

600 x 600 DPI

9600 x 9600 DPI

38 ppm

Pilvi, Sähköposti

JPEG,TIF

PDF

Auto

24 bittiä

24 bittiä

256

ICA,TWAIN,WIA

Yritys

Kyllä

Kyllä

Kosketus

Kyllä

LCD

Musta, Valkoinen

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.