Canon i-SENSYS MF542X Laser 1200 x 1200 DPI 43 ppm A4 Wi-Fi 890852819

Canon i-SENSYS MF542X Laser 1200 x 1200 DPI 43 ppm A4 Wi-Fi 890852819 Canon

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
669 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Canon i-SENSYS MF542X. Tulostustekniikka: Laser, Tulostus: Yksittäistulostus, Suurin resoluutio: 1200 x 1200 DPI. Kopiointi: Yksittäiskopiointi, Kopioinnin enimmäistarkkuus: 600 x 600 DPI. Skannaus: Väriskannaus, Optinen skannauserottelutarkkuus: 600 x 600 DPI. Faksaus: Yksittäisfaksin lähetys. Suurin ISO A-luokan paperikoko: A4. Wi-Fi. Suoratulostus. Tuotteen väri: Valkoinen

Tekniset tiedot

Yksittäiskopiointi

Kyllä

600 x 600 DPI

43 cpm

6,4 s

999 kopiot

25 - 400 %

Väriskannaus

Kyllä

600 x 600 DPI

Flatbed & ADF

9600 x 9600 DPI

Pilvi, Sähköposti, PC, USB

JPG,PNG,TIF

PDF

24 bittiä

24 bittiä

256

ICA,TWAIN,WIA

150000 sivua kuukaudessa

PCL 5e,PCL 6,PostScript 3,UFRII-LT

2000 - 7500 sivua kuukaudessa

Kyllä

PCL,PostScript

229

93

136

A4

Kirjekuoret, Raskas paperi, Tarrat, Tavallinen paperi, Uusiopaperi

A4,A5

215 x 355 mm

Executive, Laillinen, Kirjain

B5

Legal, Letter, Statement

C5,Com-10,DL,Monarch

60 - 120 g/m²

60 - 199 g/m²

50 - 105 g/m²

1024 MB

Ei

800 MHz

72,9 dB

19.8kg

45.2cm

46.4cm

48cm

Kyllä

056L, 056, 056H

54 dB

Yritys

Kyllä

Kyllä

Kosketus

LCD

5

Valkoinen

Laser

Yksittäistulostus

Kyllä

1200 x 1200 DPI

43 ppm

Auto

14 s

5,7 s

Yksittäisfaksin lähetys

Kyllä

400 x 400 DPI

3 sek/sivu

Kyllä

281

Kyllä

310 sijainnit

Kyllä

Kyllä

512 sivua

33,6 Kbit/s

1

550 arkkia

150 arkkia

Kyllä

100 arkkia

Kasetti, Paperilokero

Kyllä

50 arkkia

Kyllä

Kyllä

Ethernet, USB 2.0, Langaton LAN

1

10/100/1000Base-T(X)

10,100,1000 Mbit/s

64-bit WEP,128-bit WEP,802.1x RADIUS,AES,HTTPS,IPPS,SNMPv3,SSL/TLS,TKIP,WPA-PSK,WPA2-PSK

LPD, RAW, Port9100, IPP, IPPS, WSD

LPD, RAW, Port9100, IPP, IPPS, WSD

SNMPv1, SNMPv3 (IPv4,IPv6)

Apple AirPrint,Canon PRINT Business,Google Cloud Print,Mopria Print Service

Kyllä

Kyllä

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

1430 W

13,6 W

0,9 W

1,4 kWh/viikko

50/60 Hz

220 - 240 V

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64

Mac OS X 10.6 Snow Leopard,Mac OS X 10.7 Lion,Mac OS X 10.8 Mountain Lion,Mac OS X 10.9 Mavericks

Windows Server 2003,Windows Server 2003 R2,Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2

Kyllä

20 - 80 %

10 - 30 °C

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.