Lexmark MX521ade Laser 1200 x 1200 DPI 44 ppm A4 890827540

Lexmark MX521ade Laser 1200 x 1200 DPI 44 ppm A4 890827540

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
909 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Lexmark MX521ade. Tulostustekniikka: Laser, Tulostus: Yksittäistulostus, Suurin resoluutio: 1200 x 1200 DPI. Kopiointi: Yksittäiskopiointi. Skannaus: Väriskannaus, Optinen skannauserottelutarkkuus: 1200 x 600 DPI. Faksaus: Yksittäisfaksin lähetys. Suurin ISO A-luokan paperikoko: A4. Suoratulostus. Tuotteen väri: Musta, Valkoinen

Tekniset tiedot

Kyllä

Kyllä

Ethernet,USB 2.0

Langaton LAN

3

USB Type-A / USB Type-B

Yksittäiskopiointi

44 cpm

23 ppm

Kyllä

6 s

25 - 400 %

ICES-003 Class B, BSMI Class B, VCCI Class B, US FDA, UL 60950-1, FCC Class B, cUL CAN/CSA-C22.2 60950-1, NOM, CB EN/IEC 60950-1, CB EN/IEC 60825-1, CE DoC (EN 62301 Class B, EN 62311, CE EN/IEC 60950-1, CE EN/IEC 60825-1, EN 61000-3, EN 55022 Class B, Eu

57.6cm

JPEG,JPG,TIFF

Väriskannaus

1200 x 600 DPI

Flatbed & ADF

215,9 x 355,6 mm

Kyllä

CIS

Sähköposti, FTP, Kuva, USB

22 ppm

1200 x 600 ppi

45 ppm

600 x 600 ppi

PDF,XPS

10,5 ppm

20 ppm

Ei

Kyllä

1024 MB

1024 MB

1000 MHz

2

56 dB

56 dB

55 dB

55 dB

Yksittäisfaksin lähetys

3 sek/sivu

33,6 Kbit/s

Kyllä

630 W

620 W

14,5 W

2,6 W

1,9 kWh/viikko

20 W

20.6kg

47.7cm

42.95cm

48.9cm

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

120000 sivua kuukaudessa

Microsoft XPS,PCL 5e,PCL 6,PDF 1.7,PPDS,PostScript 3

2000 - 15000 sivua kuukaudessa

Musta

Laser

Yksittäistulostus

Kyllä

1200 x 1200 DPI

44 ppm

6 s

22 ppm

0.4cm

10/100/1000Base-T(X)

10,100,1000 Mbit/s

802.1x RADIUS,LEAP,MD5,MSCHAPv2,PEAP,SSL/TLS,TTLS

TCP/IP IPv4, AppleTalk, TCP, UDP

TCP/IP IPv6, AppleTalk, TCP, UDP

, APIPA (AutoIP), BOOTP, RARP, mDNS, IGMP, WINS, DDNS, SNMPv3, SNMPv1, SNMPv2c, Telnet, NTP, ICMP, HTTP, DNS, ARP, HTTPs (SSL /TLS), Finger

LPR/LPD, Direct IP (Port 9100), Pull Printing, Microsoft Web Services WSD, Secure IP (Port 96xx), FTP, TFTP, Enhanced IP (Port 9400), ThinPrint .print integration, IPP 1.0, 1.1, 2.0

802.1x

Apple AirPrint

Kyllä

Ei

Kyllä

Ei

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

350 arkkia

150 arkkia

Kyllä

50 arkkia

2

Kyllä

100 arkkia

Paperilokero

50 arkkia

5

2000 arkkia

150 arkkia

A4

Kartonki, Kirjekuoret, Tarrat, Tavallinen paperi, Piirtoheitinkalvot

A4,A5,A6

Executive, Folio, Legal, Letter, Oficio, Statement, Universaali

7 3/4,9,10,DL

60 - 120 g/m²

10 - 32 °C

8 - 80 %

0 - 5000 m

Ei

Kosketus

Yritys

Kyllä

Kyllä

4.3

Musta, Valkoinen

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.