Lexmark MX910de Laser 1200 x 1200 DPI 45 ppm A3 890854393

Lexmark MX910de Laser 1200 x 1200 DPI 45 ppm A3 890854393

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
7279 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Lexmark MX910de. Tulostustekniikka: Laser, Tulostus: Yksittäistulostus, Suurin resoluutio: 1200 x 1200 DPI. Kopiointi: Yksittäiskopiointi. Skannaus: Väriskannaus, Optinen skannauserottelutarkkuus: 600 x 600 DPI. Faksaus: Yksittäisfaksin lähetys. Suurin ISO A-luokan paperikoko: A3. Suoratulostus. Tuotteen väri: Musta, Valkoinen

Tekniset tiedot

Kyllä

Kyllä

Ethernet,USB 2.0

Rinnakkainen, Serial (RS-232), Langaton LAN

4

Musta

200000 sivua kuukaudessa

Microsoft XPS,PCL 5e,PCL 6,PDF 1.7,PostScript 3,PPDS,XHTML

15000 - 50000 sivua kuukaudessa

Kyllä

Väriskannaus

600 x 600 DPI

Flatbed & ADF

297 x 432 mm

Kyllä

CIS/CCD

Kuva

80 ppm

80 ppm

140 ppm

140 ppm

Yksittäisfaksin lähetys

3 sek/sivu

33,6 Kbit/s

1150 arkkia

Kyllä

100 arkkia

6650 arkkia

3

250 arkkia

Kyllä

150 arkkia

Paperilokero

100 arkkia

6

3500 arkkia

A3

Kartonki, Kirjekuoret, Tarrat, Tavallinen paperi, Piirtoheitinkalvot

A3,A4,A5,A6

7 3/4,9,10,B5,C5,DL

7,26 - 30,8 kg

Executive, Folio, Ledger (tulostumateriaalin koko), Legal, Letter, Oficio, Statement, Universaali

B4,B5

Kyllä

Kyllä

Windows Server 2003,Windows Server 2003 x64,Windows Server 2008,Windows Server 2008 R2,Windows Server 2008 x64,Windows Server 2012,Windows Server 2012 R2

Kyllä

Kyllä

ICES-003 Class A, BSMI Class A, VCCI Class A, FCC Class A, NOM-032, cTUV, US FDA/CDRH, cTUVus, IEC 60825-1, CB Report, NCC Mark, FCC, CE (EU) DoC, EFTA (CE), KCC, RCM, CCC, C-tick DoC, EuP, CECP, CEL, ECMA-370, TED, GOST-R, SII, TER, Bel GISS, SABS, TUV-A

800 MHz

2

1024 MB

3072 MB

29 dB

Kyllä

52 dB

55 dB

53 dB

57 dB

Laser

Yksittäistulostus

Kyllä

1200 x 1200 DPI

45 ppm

45 ppm

Auto/Manual

5,6 s

Yksittäiskopiointi

25 - 400 %

Kyllä

45 cpm

5,8 s

Kyllä

10,100,1000 Mbit/s

Apple AirPrint

MD5, MSCHAPv2, LEAP, PEAP, TLS, TTLS, SNMPv3, IPSec

10/100/1000Base-T(X)

802.1x RADIUS,HTTPS,LEAP,MD5,PEAP,SSL/TLS

TCP/IP IPv4 AppleTalk

TCP/IP IPv6 TCP UDP

HTTP HTTPs (SSL/TLS) SNMPv1, SNMPv2c SNMPv3 WINS IGMP BOOTP, RARP APIPA (AutoIP) DHCP ICMP DNS DDNS mDNS ARP NTP Telnet Finger

LPR/LPD Direct IP (Port 9100) Enhanced IP (Port 9400) FTP, TFTP ThinPrint .print integration Telnet IPP 1.0, 1.1, 2.0

802.1x

Kyllä

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

94.982kg

90.9cm

69.6cm

61.46cm

10 - 30 °C

15 - 85 %

0 - 2500 m

83.8cm

Kyllä

Yritys

Kosketus

10

Musta, Valkoinen

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.