TP-LINK ARCHER AX6000 QUAD-CORE WIFI6 GB ROUTER 890825011

TP-LINK ARCHER AX6000 QUAD-CORE WIFI6 GB ROUTER 890825011 TP-Link

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
389 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

TP-LINK AX6000. WAN -liitintyyppi: RJ-45. Wi-Fi-taajuus: Kaksitaajuus (2,4 GHz/5 GHz), Wi-Fi-standardi: Wi-Fi 6 (802.11ax), WLAN-tiedonsiirtonopeus (maks.): 4804 Mbit/s. Ethernet LAN -käyttöliittymän tyyppi: Gigabitti Ethernet, Verkkostandardit: IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n, Ethernet LAN -datanopeudet: 10,1000 Mbit/s. Tietoturva-algoritmit: 64-bit WEP,128-bit WEP,WPA,WPA-PSK,WPA2,WPA2-PSK, Palomuurisuojaus: DoS, SPI Firewall, IP and MAC Address Binding. Tuotetyyppi: Pöytäreititin, Tuotteen väri: Musta, LED-merkkivalot: LAN, Teho, Tila, USB, WAN, WLAN

Tekniset tiedot

Kyllä

1860 MHz

4

Kyllä

Ei

Ei

Ei

4804 Mbit/s

Kaksitaajuus (2,4 GHz/5 GHz)

1148 Mbit/s

Wi-Fi 6 (802.11ax)

4804 Mbit/s

8

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),Wi-Fi 6 (802.11ax),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

6.021cm

26.12cm

26.12cm

Ei

Ei

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

64-bit WEP,128-bit WEP,WPA,WPA-PSK,WPA2,WPA2-PSK

Kyllä

DoS, SPI Firewall, IP and MAC Address Binding

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

1 MB

128 MB

FCC, CE, RoHS

8

Kyllä

1

Kyllä

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

5GHz:\n11a 6Mbps: -97dBm, 11a 54Mbps:-79dBm\n11ac VHT20_MCS0:-96dBm, 11ac VHT20_MCS11:-66dBm\n11ac VHT40_MCS0:-94dBm, 11ac VHT40_MCS11:-63dBm\n11ac VHT80_MCS0:-91dBm, 11ac VHT80_MCS11:-60dBm\n11ac VHT160_MCS0:-88dBm, 11ac VHT160_MCS11:-55dBm\n11ax HE20_MC

Kyllä

Gigabitti Ethernet

10,1000 Mbit/s

10/100/1000Base-T(X)

Kyllä

DC

4 A

12 V

0 - 40 °C

-40 - 70 °C

10 - 90 %

5 - 90 %

Ulkoinen

8

Kyllä

LAN (RJ-45)

Kyllä

Windows 10,Windows 2000,Windows 7,Windows 8,Windows 8.1,Windows 98SE,Windows XP

macOS

Kyllä

Kyllä

LAN, Teho, Tila, USB, WAN, WLAN

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Musta

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.