Samsung Galaxy Watch LTE (42 mm) älykello ruusukulta, SM-R815FZDASEB 890791377

Samsung Galaxy Watch LTE (42 mm) älykello ruusukulta, SM-R815FZDASEB 890791377 Samsung

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
309 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Galaxy Watch on tyylikäs jaloteräskello, jonka ajaton muotoilu sopii kaikkiin tilanteisiin ja sillä on paljon käytännöllisiä ominaisuuksia.
Galaxy Watch tukee eSIM-toimintoa, joka mahdollistaa puheluihin vastaamisen ja soittamisen. Voit myös vastaanottaa sekä lähettää
viestejä. Siitä on apua tilanteissa, joissa puhelimen käsittely olisi epäkäytännöllistä tai sopimatonta. Kellon normaalikäytössä jopa 3
päivää kestävä lataus varmistaa, että olet aina tavoitettavissa.
Galaxy Watch -kellolla voit seurata kunto-ohjelmaasi vaikkapa suosituilla Under Armourin sovelluksilla. Voit myös kuunnella Spotify-soittolistojasi missä ikinä oletkin. Kellon sykemittarilla ja GPS:llä voit seurata harjoitussession etenemistä niin lenkillä kuin salillakin. Kello kirjaa erilaisia
liikuntamuotoja automaattisesti, joten voit seurata kaikkea liikuntaasi päivän mittaan kotiportaista lounastunnin kävelylenkkiin ja kaupassa käyntiin. Kelloon voit halutessasi määrittää peräti 17 erilaista harjoitusta ja laatia oman voimaharjoitteluohjelman. Saat kellosta hyödyllisiä tietoja stressitasostasi ja lepojaksoistasi koko vuorokauden ajalta. Kello tukee ja helpottaa tervettä elämäntapaa silloinkin, kun puhelin ei ole mukana. Lisäksi sen avulla voi seurata viestejä ja keskusteluja tilanteissa, joissa matkapuhelinta ei ole sopivaa pitää esillä.
Galaxy Watchin GPS-toimintoa on kehitetty entisestään. Nyt siihen saa paikkatietoilmoituksia, jos haluat ilmoituksen esimerkiksi, kun olet ruokakaupan lähellä ja jääkaapista puuttuu jotakin. Kelloa voi tietenkin käyttää Wi-Fi- ja Bluetooth-yhteydellä myös puhelimen jatkeena, olipa kyseessä Android- tai iOSkäyttöjärjestelmällä varustettu puhelin. Ennen kaikkea Galaxy Watch on tyylikäs kello hillityllä ja harkitulla muotoilulla.

Tekniset tiedot

120 h

Kyllä

9 h

270 mAh

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

3GA,AAC,AMR,AWB,HAAC,M4A,MP3,OGA,OGG,WAV,WAVE,WMA

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

16 miljoonaa väriä

1.3

360 x 360

SAMOLED

Ruusukulta

Ruusukulta

Yksipiikkinen hihnan solki

50 m

Pyöreä

Kyllä

1150 MHz

2

1500 MB

Android,iOS

Ei tuettu

4 GB

Tizen

1.27cm

0.049kg

4.19cm

4.57cm

4G

UMTS,WCDMA

LTE

Kyllä

900,2100 MHz

800,900,1800,2100,2600 MHz

Ei

eSIM

Kyllä

Kyllä

4.2

Kyllä

A2DP,AVRCP,HFP,HSP

Kyllä

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.