Apple iPhone 6s 32 GB 890040009

Apple iPhone 6s 32 GB 890040009

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
509 €
Isälle


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Apple iPhone 6s, jonka Retina HD-näytössä on ainutlaatuinen 3D Touch -tekniikka. Älypuhelimen huippunopea A9-prosessori ja iOS9 varmistavat saumattoman käyttökokemuksen.4.7" Retina HD-näyttöApple A9 -siru3D Touch, iOS 9

Tekniset tiedot

CDMA-1900

Dual-core 1.84 GHz

4.7

kyllä

PowerVR GT7600 (six-core graphics)

AppStore

Apple A9

Jah

Kyllä

5MP

< 5"

kyllä

iOS

4.7 ”

32 GB

Primary 12 MP; Secondary 5 MP

alumiini

1750

Liitium-polümeer aku

1840 MHz

6

Twister

Dual-core

A2DP

300 Mbps (allalaadimine) [LTE Cat6]

PowerVR GT7600

12

12MP

5

2160p@30fps, 1080p@60fps,1080p@120fps, 720p@240fps

kyllä

4G

Yes

Yes

850 MHz (B5)

12 month(s)

12

harmaa

0.143 kg

13.83 cm

0.71 cm

6.71 cm

kyllä

kyllä

2 GB

Li-Ion

138.3 x 67.1 x 7.1 mm

IPS

Ei

GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE; 2G bands GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - A1549 (GSM), A1549 (CDMA), A1586 CDMA 800 / 1700 / 1900 / 2100 - A1549 (CDMA), A1586; 3G bands HSDPA 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100 - A1549 (GSM), A1549 (CDMA), A1586 CDMA2000 1xEV-DO - A1549 (CDMA), A1586 TD-SCDMA 1900 / 2000 - A1586; 4G bands LTE 700/800/850/900/1700/1800/1900/2100/2600 (1,2,3,4,5,7,8,13,17,18,19,20,25,26,28,29) - A1549 (GSM), A1549 (CDMA) LTE 700/800/850/900/1800/1900/2100/2600 TD-LTE 1900/2300/2500/2600 (1,2,3,4,5,7,8,13,17,18,19,20,25,26,28,29,38,39,40,41) - A1586; HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE Cat4 150/50 Mbps, EV-DO Rev.A 3.1 Mbps; GPRS; EDGE; WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, hotspot; Bluetooth v4.0, A2DP, LE; NFC (Apple pay only)

iOS

326 ppi

Apple Lightning

Smartphone

Mahutundlik puuteekraan

Puudub

0 – 35 °C

32 GB

No

Jah

Jah

Jah

Jah

750 x 1334

Läikiv

ei

ei

iOS 9

nanoSIM

Nano-SIM

kyllä

Isälle

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.