Apple iPhone 7 11,9 cm (4.7") 2 GB 32 GB Yksittäinen SIM 4G Pink gold 1960 mAh 890737868

Apple iPhone 7 11,9 cm (4.7") 2 GB 32 GB Yksittäinen SIM 4G Pink gold 1960 mAh 890737868

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
499 €



  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Apple iPhone iPhone 7. Näytön halkaisija (tuuma): 11,9 cm (4.7"), Näytön erottelutarkkuus: 1334 x 750 pikseliä, Näytön tyyppi: IPS. Prosessorityyppi: Apple, Prosessori: A10. RAM-kapasiteetti: 2 GB, Sisäinen varastointikapasiteetti: 32 GB. Takakameran resoluutio: 12 MP, Takakameran tyyppi: Yksi kamera. SIM-kortin valmius: Yksittäinen SIM, 4G. Käyttöjärjestelmä: iOS 10. Akun kapasiteetti: 1960 mAh. Tuotteen väri: Pink gold. Paino: 138 g

Tekniset tiedot

Kyllä

Kyllä

Herätyskello, Laskin, Kalenteri, Tapahtumat-muistuttaja, Huomautukset

Kyllä

Taustakuvat

Ei

Kyllä

2 GB

32 GB

LPDDR4

Ei tuettu

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

GIF,JPG,TIF

AAC,AAX,AAX+,AIFF,HE-AAC,M4A,MP3,WAV

AVI,M4V,MOV,MP4

DOC,DOCX,HTM,HTML,ICS,PDF,PPT,PPTX,RTF,TXT,VCF,XLS,XLSX

ZIP

H.264,M-JPEG,MPEG4

Stereo

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

1,37 W/kg

1,39 W/kg

1,19 W/kg

1,2 W/kg

Windows 10 Education,Windows 10 Education x64,Windows 10 Enterprise,Windows 10 Enterprise x64,Windows 10 Home,Windows 10 Home x64,Windows 10 Pro,Windows 10 Pro x64,Windows 7 Enterprise,Windows 7 Enterprise x64,Windows 7 Home Basic,Windows 7 Home Basic x64

Mac OS X 10.10 Yosemite,Mac OS X 10.11 El Capitan,Mac OS X 10.9 Mavericks

iOS 10

Pölynkestävä, Roisketiivis, Vedenkestävä

IP67

Kyllä

Perusmalli

Pink gold

Yksi kamera

Kyllä

12 MP

Yksi kamera

7 MP

1,8

2,2

Kyllä

Kyllä

720p,1080p,2160p

240 fps

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

5 x

Kyllä

LED

Kyllä

Kyllä

0.138kg

13.831cm

0.71cm

6.71cm

Kyllä

Litteä

Kyllä

Multi-touch

625 cd/m²

326 ppi

1400:1

Ei

4.7

1334 x 750

IPS

Kapasitiivinen

0 - 35 °C

-20 - 45 °C

5 - 95 %

0 - 3000 m

Kyllä

4.2

Yksittäinen SIM

NanoSIM

EDGE,GSM

DC-HSDPA,HSPA+,TD-SCDMA,UMTS

LTE

A2DP

850,900,1800,1900 MHz

850,900,1700,1900,2100 MHz

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

802.11a,Wi-Fi 5 (802.11ac),802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

Ilman liittymää

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Lightning

Kyllä

FaceTime\nSafari\niTunes Store\nApp Store\niBooks\nGame Center\niCloud Drive

Kyllä

Kyllä

Kyllä

4

M10

Apple

A10

14 h

240 h

14 h

12 h

Litium-Ioni (Li-Ion)

12 h

40 h

13 h

1960 mAh

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.