Garmin Dash Cam 46 autokamera 890955589

Garmin Dash Cam 46 autokamera 890955589 Garmin

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
139 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Garmin Dash Cam 46 autokamera
Garmin Dash Cam 46 on erittäin pieni ja tuulilasissa huomaamaton autokamera, joka tekee muutakin kuin vain kuvaa ajon aikana. Teräväpiirtokuvaa tallentava kojelautakamera käynnistää kuvauksen automaattisesti ja suojaa tallennetut videot, jos tien päällä sattuu jotain poikkeuksellista.

GPS-toiminto, materiaaliin tallentuu sijainti, suunta, nopeus, päiväys ja kellonaika
Tapahtumatunnistin (G-Sensor) tallentaa automaattisesti törmäykset ja muut tapahtumat
Integroitu mikrofoni tallentaa äänet ajoneuvon sisältä
GPS-toiminto tallentaa kuvattavaan materiaaliin tarkan kellonajan, nopeuden sekä sijainnin ja suunnan, joten tiedät tapahtuma-ajat ja -paikat tarkasti. Kun tarkistat tallennettua materiaalia tietokoneella, käytettävissä ovat pituus- ja leveyspiirin, päiväyksen, kellonajan, nopeuden ja kulkusuunnan tiedot.

Tuulilasikamera pitää sisällään törmäys- ja kaistavaroittimet sekä liikennevalo- ja nopeusvalvontakameravaroitukset. Törmäysvaroitin hälyttää, jos ajat liian likellä edellä ajavaa autoa ja kaistanvaihtovaroitus ilmoittaa, jos ajaudut pois kaistalta. Kun olet pysähdyksissä risteyksessä tai muualla liikenteessä, kamera ilmoittaa, kun edellä olevat autot lähtevät liikkeelle.

Travelapse-toiminto tarjoaa helppon ja hauskan tavan tallentaa ja jakaa seikkailuja. Toiminto tiivistää tuntien ajon muutaman minuutin kohokohtiin.
Langaton synkronointi mahdollistaa videoiden lataamisen älylaitteisiin, tarvitset vain puhelimeen ilmaisen Garmin Drive-soveluksen.
Parkkivahtiominaisuus seuraa autosi ympäristöä, kun auto on pysäköitynä ja moottori sammuksissa. Se aloittaa tallennuksen automaattisesti havaitessaan liikettä. Vaatii lisäakun, esimerkiksi Blackvue Power Magic lisäakku tai Garminin oman asennussarjan
Laitteen Bluetooth- ja Wi-Fi-yhteyden avulla voit ladata tallennetun materiaalin älypuhelimeen, johon on asennettu ilmainen Garmin Drive -sovellus. Sovelluksen avulla voit myös katsella, muokata ja jakaa kojelautakameran materiaalia.


Tekniset tiedot

Resoluutio: 1080p, 720p
Kuvanopeus: 30 FPS
Näyttö: 2” LCD-näyttö
Kuvakulma: 140°
GPS: kyllä
Wifi: Kyllä
Tapahtumantunnistus (G-anturi): kyllä
Akku: litiumioni
Akunkesto: enintään 30 minuuttia
Mitat (L x K x S): 5,62 x 4,05 x 2,14 cm
Paino: 59,5 g
Takuu 2 vuotta

Tekniset tiedot

1

1920 x 1080 pikseliä

140 °

30 fps

Kyllä

Kyllä

Full HD

Musta

Kyllä

TFT

2

Micro-USB

Ei

0.06kg

4.05cm

2.14cm

5.62cm

Litiumioni (Li-Ion)

30 min

Akku

1 kpl

Kyllä

MicroSD (TransFlash)

8 GB

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.