Bose QuietComfort 35 QC35 II 789564-0010 langattomat vastamelukuulokkeet, Musta 903801596

Bose QuietComfort 35 QC35 II 789564-0010 langattomat vastamelukuulokkeet, Musta 903801596 Bose

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
279,95 €
379 €
Säästät 99,05 €
-26%
Alennus on voimassa 18.11.2019 - 31.12.2019
Kuukauden suosikit


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Langattomat Bose QuietComfort II -kuulokkeet sulkevat ulkomaailman äänet ulkopuolelle, jotta voit rauhassa keskittyä musiikkiin. Google Assistant -avustaja mahdollistaa äänikomentojen käytön.

Aktiivinen taustamelun poisto
Google Assistant
Jopa 20 tunnin akunkesto

Langattomissa Bose QuietComfort II -kuulokkeissa on kehittynyt taustamelun poistotekniikka ja ne tuottavat syvän, voimakkaan ja tasapainoisen äänen. Sisäänrakennettu Google Assistant -avustaja mahdollistaa musiikin, puheluiden ja muiden toimintojen hallinnan pelkän äänesi voimalla. Kuuntele musiikkia langattomasti Bluetooth-yhteyden kautta. Yhden kosketuksen NFC-liitäntä mahdollistaa kuulokkeiden helpon yhdistämisen äänilähteeseen. Kuulokkeissa on pitkäkestoinen akku, jossa riittää virtaa jopa 20 tunnin kuunteluun. Korkealuokkaisista materiaaleista valmistetut kuulokkeet tuntuvat miellyttäviltä päässä. Taittuva rakenne helpottaa kuulokkeiden kuljettamista.

Google Assistant: Käytä äänikomentoja musiikin toiston ja puheluiden hallintaan. Kuulokkeissa on sisäänrakennettu Google Assistant -avustaja, joka mahdollistaa vaivattoman käytön. Paina Action-painiketta oikeanpuoleisessa korvakupissa aloittaaksesi kommunikoinnin Assistant-avustajan kanssa. Voit myös käyttää tätä painiketta aktiivisen taustamelun suodatuksen hallintaan.

Aktiivinen taustamelun poisto: Aseta kuulokkeet korvillesi ja huomaa ero. Kuulokkeet sulkevat häiriöäänet ulkopuolelle, jolloin musiikin pienimmätkin vivahteet erottuvat helposti.

Bluetooth-yhteys: Kuulokkeissa on vakaa langaton Bluetooth-yhteys, joten voit nauttia musiikista ilman häiritseviä johtoja. NFC-tekniikka mahdollistaa laitteiden yhdistämisen kuulokkeisiin yhdellä kosketuksella. Kuulokkeiden mukana tulee 3,5 mm liitännällä varustettu äänikaapeli.

Pitkä akunkesto: Bose QuietComfort II -kuulokkeissa on sisäänrakennettu li-ion-akku, jossa riittää virtaa jopa 20 tunnin kuunteluun yhdellä latauksella. Akku ladataan mukana tulevalla USB-kaapelilla ja lataus kestää noin 2,25 tuntia. 15 minuutin pikalataus tarjoaa jopa 2,5 tuntia kuunteluaikaa.

Muut ominaisuudet:
- EQ-taajuuskorjain tuottaa vaikuttavan äänimaailman musiikin eri tyylilajeille.
- Kuulokkeen korvakupissa on ohjaimet äänentoiston hallintaan
- Korvakuppiin sijoitetut LED-merkkivalot syttyvät kun kuulokkeet on yhdistetty äänilähteeseen tai kun akku on vähissä
- Taustamelua suodattava mikrofoni takaa kirkkaan äänen puheluille
- Triport-kapselikorvakupit
- Kuulokkeiden asetusten ohjaus Bose Connect Mobile -sovelluksen avulla

Myyntipakkaukseen sisältyy:
- QuietComfort II -kuulokkeet
- USB-latauskaapeli
- Audiokaapeli
- Kantokotelo

Tekniset tiedot

Langallinen & langaton

Kyllä

Ei

Kyllä

Kyllä

1,2 m

Kyllä

18cm

8cm

17cm

Kiina

Litiumioni (Li-Ion)

4.0

20 h

1 kpl

Ääni (3,5 mm), USB

Kyllä

32.761cm

Kuppi

Pääpanta

Kaksikanavainen

Kyllä

Musta

Kuukauden suosikit

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.