LENOVO TAB M7 7HD/MT8765/1GB/16GB - LTE 890881375

LENOVO TAB M7 7HD/MT8765/1GB/16GB - LTE 890881375 Lenovo

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
109 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Metallinen ja kestävä rakenne
4-ydinsuoritin pelaamiseen ja viihteeseen
Tallennustila laajennettavissa microSD-kortilla jopa 128GB asti
Android 9 Pie Go Edition sulavaan tekemiseen
LTE-yhteydellä viihdettä vaikka mökkireissulle mukaan

Tab M7 on metallinen pikkujätti, jonka 4-ydinsuoritin jaksaa niin pelit, viihteen kuin uutissovelluksetkin. Sen rakenne on jopa 90 prosenttisesti metallia ja lasia, joten tuntuma on huomattavasti miellyttävämpi kuin kokonaan muovisessa laitteessa. Jokainen yksityiskohta on hiottu viimeisilleen, jotta laite näyttäisi mahdollisimman hyvältä. Jopa 350 nitin kirkkauteen kykenevä näyttö viimeistelee taideteoksen. Laite on optimoitu Android 9 Pie Go -versiolla, joka on suunniteltu pienen keskusmuistin omaaville laitteille, eikä se haukkaa resursseja yhtä rajusti kuin perinteinen Android. Mutta mikä parasta: se tukee kaikkia samoja suosikkisovelluksiasi, joita myös perinteinen Android tukee!
Tab M7 painaa ainoastaan hieman yli 200g, eli se on lähes perinteisen älypuhelimen painoinen, mutta sen 7-tuumaiselta näytöltä videoiden katselu on huomattavasti mukavampaa! Eteenpäin suunnattu kaiutin Dolby Atmos -tehosteella tuo videot lähemmäksi kuin koskaan. Kamerat edessä ja takana, jos satut kuvia napsimaan! Mikrofoni Skype-puheluita varten ja jopa 10 tunnin akkukesto - kaikki yhdessä paketissa.
LTE-yhteydellä laite kulkee mukana missä vain, milloin vain. Lisäksi jokainen Lenovon tabletti on varustettu “True eye care protection” -tekniikalla, joka vähentää haitallisen sinisen valon määrää, joka etenkin lasten osalta heikentää yöunien laatua.
Tärkeimmät ominaisuudet:

Suoritin: MediaTek MT8765 (4 ydintä, 1.3GHz)
Näyttö: 7” HD IPS (resoluutio 1024x600, 350N)
Keskusmuisti: 1GB
Tallennustila: 16GB eMMC
Liitännät: 1x microUSB, 1x 3,5mm kuuloke/mikrofoni
Kortinlukija: microSD (maksimi 128GB)
Verkko-ominaisuudet: LTE, WLAN BGN, Bluetooth 4.2
Kaiuttimet: Eteenpäin suunnattu kaiutin (Dolby Atmos)
Kamerat: 2MP takana (autofokus), 2MP edessä
Mikrofoni
Sormenjälkilukija: ei
Puhelutoiminto: kyllä
GPS, GLONASS, WiFi Direct, WiFi Display, FM Radio
Käyttöjärjestelmä: Android 9 Pie Go Edition
Akunkesto: Jopa 10 tuntia (3500mAh)
Paino: 237g
Mitat: 17.6 x 10.3 x 0.82 (cm)
Väri: harmaa
Takuu: 2 vuotta

Tekniset tiedot

0.2369 kg

12 KK

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.