LENOVO TABLET 10 N4100/10.1WUXGA/8GB/128GB/KB/10P 890440646

LENOVO TABLET 10 N4100/10.1WUXGA/8GB/128GB/KB/10P 890440646 Lenovo

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
719 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Lenovo Tablet 10 - Aidosti yrityskäyttöön suunniteltu 10.1" 2-in1 tablet.

Tällä ohuella 10,1" tabletilla työt hoituvat kätevästi liikkeelläkin. Toimistolla se on helppo muuttaa tietokoneeksi mukana toimitettavalla näppäimistöllä ja liittää lisälaitteisiin valinnaisella USB-C-telakointiasemalla.

Mukana toimitettavan Lenovo Active Pen -kynän äärimmäinen tarkkuus ja Palm Rejection -tekniikka luovat luonnollisen kynätuntuman, joka muistuttaa paperille kirjoittamista. Kynällä on helppo tehdä muistiinpanoja, lisätä kommentteja ja syöttää tietoja.

Luotettavuus on perusteellisesti testattu ja Tablet 10 on suoriutunut isku- ja tärinätesteistä, näppäimistön järjestelmätestistä, saranan käyttöikätestistä, tuulettimen luotettavuustestistä, kuoren naarmuuntumistestistä, käyttölämpötilatestistä ja painetestistä. Valinnaiset IP-sertifioidut kotelot tarjoavat lisäsuojaa (IP54/IP65) erittäin haastaviin olosuhteisiin.

Tärkeimmät ominaisuudet


Käyttöjärjestelmä Windows 10 Pro 64-bit
10.1" WUXGA (1920x1200) IPS kosketusnäyttö
valoteho 300nits
Intel Celeron N4100 4-ydinsuoritin (1.1/2.4GHz, 4MB)
Intel UHD Graphics 600
8GB 2133MHz LPDDR4 integroitu muisti, ei laajennettavissa
energiatehokas ja nopea 128GB eMMC tallennusmuisti
Realtek RTL8822BE 802.11ac 2x2 WiFi + BT 4.1
ei mobiilidatayhteyttä
NFC
Etukamera: 2.0-megapix, fixed focus, flash LED
Takakamera: 5.0-megapix, auto focus
Sormenjälkilukija
Liitännät: USB-A 3.1, USB-C Gen1 (tukee telakointia), HDMI, audio combo
microSD kortinlukija
39Wh Li-Po akku
Lenovo Active Pen ja Travel keyboard sisältyy tuotepakkaukseen
Vuoden perustakuu, laajennettavissa kolmen vuoden NBD on-site tasoon

Tekniset tiedot

664.0 kg

10.1 ”

1.10

4

Intel Celeron N4100 (Max. 2.40 GHz, 4M, 4C)

Yes

Musta

1.0

8 GB

1080p

1920 x 1200

12 M

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.