22" Full HD LED televisio FInlux 22-FFMD-4221 - 12V 890767064

22" Full HD LED televisio FInlux 22-FFMD-4221 - 12V 890767064

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
219 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

NYT FINLUX TAKUU 48kk
  • ) 48kk takuu kuluttaja-asiakkaille
  • (Yrityskäytössä takuu on 24kk)

    FINLUX 22-FFMD-4221 22" FHD LED-TELEVISIO, 200Hz FMX, Hybridivirittimellä DVB-T, DVB-C, DVB-T2, Cable HD Ready, Antenna Ready HD, CI+. USB REC, Toimii myös 12V jännitteellä (johto sis. pakkaukseen). 2x HDMI, 1x USB, 1x VGA,1xSCART
    Tekniset tiedot
    Ominaisuudet
    Automaattinen kanavahaku (APS)
    PVR-valmius (USB record)
    Suora kanavavalinta
    1000 sivun teksti-TV
    Kanavien lajittelu
    monikielinen kuvaruutunäyttö OSD
    Uniajastin
    Lapsilukko

    Näyttö
    Nestekidenäyttö Led
    Kuvaruudun koko 22"
    Full HD
    Näytön resoluutio 1920x1080 pikseliä
    Kirkkaus 300 cd/m2

    Vastaanotto
    DVB-t/T2, C, Cable HD MPEG4
    Vastaanottonormit: PAL, SECAM B/G, SECAM D/K, SECAM L/L'
    Värinormit: PAL / SECAM / NTSC 3,58 / NTSC 4,43
    Vastaanottoalueet: VHF, UHF

    Kuva
    2D/3D-kampasuodin (2D/3D Comb Filter)
    Digitaalinen äänenvaimennus
    Progressiivinen skannaus
    Picture Wizard

    Ääni
    Nicam / A2 stereo
    Automaattinen äänen voimakkuuden rajoitin
    DTS-tuki
    Teho (W, RMS) 2 x 2,5W

    Liitännät
    2 HDMI-tuloliitäntää (digitaalinen kuva ja ääni)
    SCART
    VGA
    1xUSB 2.0 (A/V player)
    PC audio sisääntulo ( YPbPr)
    CI-kortinlukija CI+
    Kuulokeliitäntä
    S/PDIF
    Antenniliitäntä IEC (75 ohm koaksiaalinen)


    Virtalähde
    Verkkojännite 230 V, 50 Hz
    Tehonkulutus 22 W (keskiarvo.)
    Tehonkulutus valmiusstilassa < 0,5W
    Energialuokka A

    Mitat ja paino
    Mitat (L × K × S) ilman jalustaa 507x313x39/56 mm, 2,5 kg
    Mitat (L × K × S) jalustalla 507X342X134 mm , 2,9 kg
    VESA 4 MM 75 x 75 (mm)

    Tekniset tiedot

    1

    EDGE LED

    kyllä

    DVB-T, DVB-C, DVB-T2, Cable HD Ready, Antenna Ready HD

    16:9

    22

    1

    1

    1920x1080_Full_HD

    kyllä

    Edge LED

    kyllä

    kyllä

    +

    +

    LED LCD

    2x2.5w

    2x2.5w

    Nicam / A2 stereo

    kyllä

    DVB-T

    75_x_75

    1

    300cd/m2

    1920 x 1080

    507X342X134 mm

    507x313x39/56 mm

    2.9 kg

    2.9

    2.5

    50.7 cm

    34.2 cm

    13.4 cm

    2.9 cm

    55.88 cm

    2 x 2,5W

    507X342X134 mm

    22

    LED_LCD

    1

    22 W

    A

    2

    22

    22.0 ”

    LED

    FHD 1920 x 1080

    kyllä

    2

    1

    Kotiinkuljetus

    Toimitustavat

      Palautus

      Näin palautat tuotteen

      1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

      2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

      3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
      Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
      - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
      - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

      4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

      Kysymykset ja vastaukset

      Usein kysytyt kysymykset

       

      Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

      Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

      Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

      Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

      Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

      Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

      Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

      Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

      Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

      Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

      Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

      Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

      Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

      Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

      En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

      Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

      Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

      Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.