22" Full HD Smart televisio FINLUX 22-FFMD-5620 , 12V ja 230V 890767065

22" Full HD Smart televisio FINLUX 22-FFMD-5620 , 12V ja 230V 890767065

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
219 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

FINLUX on Suomen ensimmäinen hiilineutraali televisio.
Olemme turvaamassa maapalloa seuraaville sukupolville, hiilineutraaleilla televisioilla
Finlux televisioiden tuotannon, kuljetusten, varastoinnin, jakelun ja kierrätyksen hiilidioksidipäästöt on kompensoitu..
TV:n hiilijälki on kompensoitu ostamalla päästöoikeuksia pois markkinoilta - näin hiilidioksidipäästöt vähenevät Euroopassa luotettavasti, valvotusti ja tehokkaasti.

NYT FINLUX TAKUU 48kk
  • ) 48kk takuu kuluttaja-asiakkaille
  • (Yrityskäytössä takuu on 24kk)

    Markkinoiden pisin 4-vuoden takuu
    Laadukkaiden tuotteidemme käyttöikä on erittäin pitkä, mikä vähentää osaltaan elektroniikka jätteen syntymistä. Laadun takeena Finlux televisioille myönnetään 4v takuu.


    22" FULL HD Smart -televisio, jossa on sisäänrakennettu Wi-Fi-yhteys. Käyttöjännitteet 12V ja 230V , adaperi mukana pakkauksessa. 400 Hz Finlux Motion Rate (FMR) takaa tarkan liiketarkkuuden. Uusi käyttöliittymä, jossa navigointi ja siirtyminen TV:n ja Amart toimintojen välillä on erittäin helppoa ja nopeaa. Liittämällä television verkkoon voit käyttää suosituimpia suoratoisto- ja sosiaalisen median palveluita (mm. Netflix, Youtube, Facebook ja Twitter). Avoin nettiselain mahdollistaa nettisivujen vapaan katsomisen. USB-portin kautta voit katsella videoita ja kuvia, jotka olet siirtänyt muistitikullesi. Voit kytkeä televisioon myös ulkoisen kiintolevyn, jolle voit tallentaa televisio-ohjelmia. Voit myös siirtää sisältöä langattomasti esimerkiksi puhelimestasi tai tabletista televisioruudulle Miracast- näytön peilaus toiminnolla. Finlux Smart Center -aplikaatiolla ohjaat televisiota älypuhelimella tai tablet-laitteella. Monipuoliset liitännät: 2X HDMI, 1x USB, 1x VGA, , A+ Energiatehokkuus. HBBTV palvelun kautta antenniverkossa toimivat mm. Yle Areena ja Nelonen Ruutu palvelut yhdellä napin painalluksella (vaatii internet yhteyden)
    Tekniset tiedot
    Ominaisuudet
    Finlux Smart TV portal
    YLE Areena
    MTV Katsomo, tulossa
    Nelonen RUUTU,
    Viaplay
    Netflix
    HBBTV
    Automaattinen kanavahaku (APS)
    PVR-valmius (USB record)
    Suora kanavavalinta
    1000 sivun teksti-TV
    Kanavien lajittelu
    monikielinen kuvaruutunäyttö OSD
    Uniajastin
    Lapsilukko

    Näyttö
    Nestekidenäyttö Led
    Kuvaruudun koko 22"
    FULL HD
    Näytön resoluutio 1920x1080 pikseliä
    Kirkkaus 300 cd/m2

    Vastaanotto
    DVB-t/T2, C, Cable HD MPEG4
    Vastaanottonormit: PAL, SECAM B/G, SECAM D/K, SECAM L/L'
    Värinormit: PAL / SECAM / NTSC 3,58 / NTSC 4,43
    Vastaanottoalueet: VHF, UHF

    Kuva
    2D/3D-kampasuodin (2D/3D Comb Filter)
    Digitaalinen äänenvaimennus
    Progressiivinen skannaus
    Picture Wizard

    Ääni
    Nicam / A2 stereo
    Automaattinen äänen voimakkuuden rajoitin
    DTS-tuki
    Teho (W, RMS) 2 x 2,5W

    Liitännät
    2 HDMI-tuloliitäntää (digitaalinen kuva ja ääni)
    VGA
    1xUSB 2.0 (A/V player)
    PC audio sisääntulo ( YPbPr)
    CI-kortinlukija CI+
    Kuulokeliitäntä
    S/PDIF
    Antenniliitäntä IEC (75 ohm koaksiaalinen)


    Virtalähde
    Verkkojännite 230 V, 50 Hz
    Tehonkulutus (keskiarvo.)
    Tehonkulutus valmiusstilassa < 0,5W
    Energialuokka A+

    Mitat ja paino
    Mitat (L × K × S) ilman jalustaa 507x313x39/56 mm, 2,5 kg
    Mitat (L × K × S) jalustalla 507X342X134 mm , 2,9 kg
    VESA 4 MM 75 x 75 (mm)

    Finlux hiilineutraali TV on vastuullinen valinta.

    Tekniset tiedot

    1

    DVB-T, DVB-C, DVB-T2, Cable HD Ready

    16:9

    22

    1

    1920x1080_Full_HD

    +

    LED LCD

    kyllä

    DVB-T

    75_x_75

    1

    KILOGRAM

    55.88 cm

    LED_LCD

    A+

    22

    22.0 ”

    LED

    FHD 1920 x 1080

    1920 x 1080

    2

    Kotiinkuljetus

    Toimitustavat

      Palautus

      Näin palautat tuotteen

      1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

      2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

      3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
      Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
      - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
      - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

      4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

      Kysymykset ja vastaukset

      Usein kysytyt kysymykset

       

      Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

      Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

      Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

      Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

      Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

      Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

      Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

      Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

      Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

      Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

      Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

      Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

      Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

      Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

      En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

      Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

      Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

      Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.