32" Full HD LED LCD televisio FINLUX 32-FFD-5520 890767068

32" Full HD LED LCD televisio FINLUX 32-FFD-5520 890767068

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
279 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

FINLUX 32-FFD-5520 32" SMART FHD LED-TELEVISIO, 400Hz FMX, WIFI, USB REC, Hybridiviritin DVB-T, DVB-C, DVB-T2, CI+, 3xHDMI, 2x USB, 1x VGA, HbbTV, Miracast, Netflix , Youtube, www-selain, YLe Arena.MTV, RUUTU, Hbb, A+

32" FHD Smart -televisio, jossa on monipuoliset liitännät, Wifi ja Bluetooth -yhteydet ja hyvä kuvanlaatu. xxxHz FMX kuvanparannus takaa hyvän liiketarkkuuden. A+ Energiatehokkuus.

Tekniset tiedot
Näyttö
Resoluutio: FHD
Kirkkaus: cd/m2
Vasteaika: ms
Kontrasti:
Virkistystaajuus: xxxHz FMX

Viritin
Hybridiviritin
Antenna HD DVB-T2 (myös DVB-T)
Cable HD MPEG4 (kaapeli ja kaapeli HD)

Ominaisuudet
USB Rec PVR - Tallennus ulkoiselle kiintolevylle
Miracast
HbbTV
Netflix, Youtube
YLE Arena
MTV
Nelonen Ruutu

Avoin www-selain ja muut Finlux Smart TV ominaisuudet

Yhteydet ja liitännät
Wlan WIFI
Bluetooth
3xHDMI
2xUSB
VGA
COAX out
3,5mm kuulokeliitin
CI+
Ethernet

Mitat
Jalan kanssa: (lev, kork, syv) 735 mm x 495 mm x 197 mm, paino 5,2 kg
Ilman jalkaa: (lev, kork, syv) 735 mm x 438 mm x 77/89 mm, paino 5 kg
VESA: 200x100 (mm)

Energiankulutus
Energialuokka: A+
EU keskikulutus: 31W
220-240V 50 Hz. 65W

Tekniset tiedot

1

EDGE LED

DVB-T/C

16:9

32

1

1

1

1920x1080_Full_HD

kyllä

Edge LED

+

LED LCD

kyllä

Nicam / A2 stereo

kyllä

DVB-T

200_x_100

2

1

32

300cd/m2

1920 x 1080

735x495x197mm

5.25 kg

5.25

KILOGRAM

73.5 cm

49.5 cm

19.7 cm

5.25 cm

80.0 cm

735x495x197mm

LED_LCD

1

A+

31.0 kW

32.0 ”

LED

FHD 1920 x 1080

kyllä

1

3

2

1

kyllä

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.