32" HD LED LCD televisio Finlux 32-FWB-4121 - VALKOINEN 890767071

32" HD LED LCD televisio Finlux 32-FWB-4121 - VALKOINEN 890767071

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
259 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

NYT FINLUX TAKUU 48kk
  • ) 48kk takuu kuluttaja-asiakkaille
  • (Yrityskäytössä takuu on 24kk)

    Valkoinen 32" LED TV Antenni- ja kaapelitalouksiin. Tyylikäs valkoinen ulkoasu.Hybridiviritin DVB-T2 & DVB-C HD32" HD Ready Led-televisio, 200Hz Finlux Motion Rate (FMR) takaa sulavan liikkuvan kuvan. USB-portin kautta voit katsella videoita ja kuvia, jotka olet siirtänyt muistitikullesi. Voit kytkeä televisioon myös ulkoisen kiintolevyn, jolle voit tallentaa televisio-ohjelmia.
    Tekniset tiedot
    Sisäänrakennettu DVB-T2 & DVB-C HD-viritin
    A.P.S. automaattinen ohjelmointijärjestelmä
    Suora kanavanvalinta
    Monikielinen kuvaruutunäyttö (OSD)
    Helppokäyttöinen valikkojärjestelmä
    1000 sivun teksti-TV
    Uniajastin
    Lapsilukko

    Näyttö
    LED Direct backlight
    Kuvaruudun koko 32? 16/9 81cm
    Näytön resoluutio 1366 × 768 pikseliä

    Vastaanotto
    DVB-T2+C-viritin, MPEG4 yhteensopiva
    Vastaanottonormit: PAL, SECAM B/G, D/K,I, SECAM L/L'
    Värinormit: PAL / SECAM /B/G D/K I/I' L/L' (TRI standard)
    Vastaanottoalueet: VHF, UHF, S-kanavat

    Kuva
    Comg filter ( 2D /3D)
    CTI/LTI
    Progr. Scan

    Ääni
    GER(D)+ NICAM STEREO
    DOLBY DIGITAL PLUS (DD+)
    Equalizer (5 band)
    DDCO
    Automaattinen äänen voimakkuuden rajoitin

    Liitännät
    2x HDMI
    HDM1 1.4 ( 1.1 /1.2/1.3/1.4)
    USB 2.0
    PC audio sisääntulo (via side AV)
    1 Scart-liitäntä
    Komposiittivideo
    YPBPR
    VGA (PC in:D-SUB15)

    Tekniset tiedot

    1

    EDGE LED

    DVB-T, DVB-C, DVB-T2, Cable ready HD, Antenna Ready HD

    16:9

    32

    1

    1

    1366x768_HD_ready

    Edge LED

    +

    +

    LED LCD

    Nicam / A2 stereo

    DVB-T, DVB-C, DVB-T2, Cable ready HD, Antenna Ready HD

    200x200

    1

    80.0 cm

    LED_LCD

    1

    A+

    31.0 kW

    2

    32

    32.0 ”

    LED

    1366x768

    300cd/m2

    1366 x 768

    kyllä

    2

    1

    Kotiinkuljetus

    Toimitustavat

      Palautus

      Näin palautat tuotteen

      1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

      2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

      3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
      Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
      - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
      - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

      4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

      Kysymykset ja vastaukset

      Usein kysytyt kysymykset

       

      Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

      Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

      Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

      Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

      Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

      Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

      Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

      Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

      Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

      Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

      Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

      Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

      Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

      Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

      En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

      Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

      Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

      Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.