55" Ultra HD LED LCD televisio Finlux, 55-FUC-8021 890447516

55" Ultra HD LED LCD televisio Finlux, 55-FUC-8021 890447516

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
499 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

55 tuuman 4K Smart -televisio, jossa on sisäänrakennettu Wi-Fi-yhteys. 1500 Hz:n Finlux Motion Rate (FMR) takaa huippuluokan liiketarkkuuden. Liittämällä television verkkoon voit käyttää suosituimpia suoratoisto- ja sosiaalisen median palveluita (mm. Yle Areena, Netflix, Youtube, Facebook ja Twitter). Avoin nettiselain mahdollistaa nettisivujen vapaan katsomisen. USB-portin kautta voit katsella videoita ja kuvia, jotka olet siirtänyt muistitikullesi. Voit kytkeä televisioon myös ulkoisen kiintolevyn, jolle voit tallentaa televisio-ohjelmia. Voit myös siirtää sisältöä langattomasti esimerkiksi puhelimestasi tai tabletista televisioruudulle Miracast- näytön peilaus toiminnolla. Finlux Smart Center -aplikaatiolla ohjaat televisiota älypuhelimella tai tablet-laitteella. Monipuoliset liitännät: 4X HDMI, 3x USB, 1x VGA, Bluetooth, A+ Energiatehokkuus. HBBTV palvelun kautta antenniverkossa toimivat kanavien omat sovellukset mm. Yle Areena ja Nelonen Ruutu palvelut yhdellä napin painalluksella (vaatii internet yhteyden)

4K UHD, HDR10, 1500Hz FMX, 350cd/m2 kirkkaus
Viritin: DVB-T, DVB-C, DVB-T2/S2. Cable HDReady, AntennaReadyHD
WIFI, Bluetooth, USB REC
CI+, 4xHDMI, 3x USB, 1x VGA
Finlux Smart TV Portal: YLE Areena, Netflix, Netflix4k, Youtube, www selain, HBBTV, Miracast ym.
Sivujalat, Slim design, DTSsound, A+ energiatehokkuus

Mitat (L × K × S) ilman jalustaa 1238 x 729 x 59/93 mm, 15,25kg
Mitat (L × K × S) jalustalla 1238 x 778 x 270 mm, 15,5 kg
VESA 400 x 200 (mm)

Tekniset tiedot

A+

CI+

1

kyllä

DVB-T, DVB-C, DVB-T2/S2

55

2 x 10 W

kyllä

3

3840 x 2160

LED LCD

jah

kyllä

musta

1238x778x270 mm

1238x729x59/93 mm

10.6 kg

15,5

15,25

77.8 cm

27.0 cm

LED

kyllä

1

4

3 tk

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.