65" Ultra HD LED LCD televisio Finlux, 65-FUC-8021 890447515

65" Ultra HD LED LCD televisio Finlux, 65-FUC-8021 890447515

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
959 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

65" 4K Smart -televisio, jossa on sisäänrakennettu Wi-Fi-yhteys. 1500Hz Finlux Motion Rate (FMR) takaa huippuluokan liiketarkkuuden. Liittämällä television verkkoon voit käyttää suosituimpia suoratoisto- ja sosiaalisen median palveluita (mm. Netflix, Youtube, Facebook ja Twitter). Avoin nettiselain mahdollistaa nettisivujen vapaan katsomisen. USB-portin kautta voit katsella videoita ja kuvia, jotka olet siirtänyt muistitikullesi. Voit kytkeä televisioon myös ulkoisen kiintolevyn, jolle voit tallentaa televisio-ohjelmia. Voit myös siirtää sisältöä langattomasti esimerkiksi puhelimestasi tai tabletista televisioruudulle Miracast- näytön peilaus toiminnolla. Finlux Smart Center -aplikaatiolla ohjaat televisiota älypuhelimella tai tablet-laitteella. Monipuoliset liitännät: 4X HDMI, 3x USB, 1x VGA, Bluetooth , A+ Energiatehokkuus. HBBTV palvelun kautta antenniverkossa toimivat mm. Yle Areena ja Nelonen Ruutu palvelut yhdellä napin painalluksella (vaatii internet yhteyden)

Finlux Smart TV sovellukset mm:
-YLE Areena
-Nelonen RUUTU,
-MTV Katsomo ,
-Netflix & Netflix 4K
-Viaplay
-Youtube
-HBBTV

Tekniset tiedot
Ominaisuudet:
Bluetooth
Automaattinen kanavahaku (APS)
PVR-valmius (USB record)
Suora kanavavalinta
1000 sivun teksti-TV
Kanavien lajittelu
monikielinen kuvaruutunäyttö OSD
Uniajastin
Lapsilukko

Näyttö
Nestekidenäyttö Led
Kuvaruudun koko 65"
4K
Näytön resoluutio 3840x2160 pikseliä
Kirkkaus 350 cd/m2

Vastaanotto
HD DVB-T2,C, S2-viritin: MPEG4 yhteensopiva
Vastaanottonormit: PAL, SECAM B/G, SECAM D/K, SECAM L/L'
Värinormit: PAL / SECAM / NTSC 3,58 / NTSC 4,43
Vastaanottoalueet: VHF, UHF, S-kanavat, Hyperband

Kuva
2D/3D-kampasuodin (2D/3D Comb Filter)
HDR/HDR10
CTI/LTI
Progressiivinen skannaus
Picture Wizard

Ääni
Nicam / A2 stereo
5-kanavainen ekvalisaattori
Automaattinen äänen voimakkuuden rajoitin
Dolby digital Plus (DD+)
DDCO
True Surround +DTS
Teho (W, RMS) 2 x 12W

Liitännät
4 HDMI-tuloliitäntää (digitaalinen kuva ja ääni)
VGA
3xUSB 2.0 (A/V player)
PC audio sisääntulo ( via YPbPr)
Common Interface (Conax support DVB T/C)
CI-kortinlukija CI+
Kuulokeliitäntä
Optinen äänenlähtö
Antenniliitäntä IEC (75 ohm koaksiaalinen)
LAN-ETHERNET (IEEE 802.3)RJ45

Virtalähde
Verkkojännite 230 V, 50 Hz
Tehonkulutus (keskiarvo.) 118W
Tehonkulutus valmiusstilassa < 0,5W
Energialuokka A+

Mitat ja paino
Mitat (L × K × S) ilman jalustaa 1459x841x72 mm, 23,1kg
Mitat (L × K × S) jalustalla 1459x899x343 mm , 23,75 kg
VESA 400 x 400 (mm)

Tekniset tiedot

No

CI+

1

kyllä

DVB-T, DVB-C, DVB-T2/S2

65

LED LCD

2 x 12 W

kyllä

3

3840 x 2160

musta

13.31 kg

A+

LED

kyllä

1

4

3 tk

jah

kyllä

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.