Panasonic 58" Ultra HD LED LCD televisio HX810E 890978015

Panasonic 58" Ultra HD LED LCD televisio HX810E 890978015 Panasonic

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
1009 €
Uusi


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Ohut muotoilu ja vakaa suorituskyky
Uudessa HX810 4K LED TV -televisiossa on HDR Bright Panel PLUS, joka näyttää värikkään 4K HDR -kuvan. Dolby Visionin, dynaamisen HDR10+-metadatan ja Local Dimming -toiminnon ansiosta tämä ohut televisio näyttää yksityiskohtaisen kuvan ja tarkan kontrastin. Koska siinä käytetään HCX-prosessoriamme ja Hollywoodin kuvansäätöä, voit olla varma vakaasta suorituskyvystä.

HCX-prosessori
Monen HDR-muodon tuki (HDR10+ / Dolby Vision / HLG Photo)
Dolby Atmos®
Hollywoodissa säädetty kuva
Alan ammattilaiset ovat säätäneet 4K HDR -televisioiden kuvan Hollywoodissa niin, että yksityiskohdat ja värit toistuvat tarkasti.
HCX-prosessori
Hollywoodissa säädetty kuvankäsittely, 3D LUT, HDR ja 4K Remaster tekevät väreistä ja kuvasta elokuvantekijän näkemyksen mukaiset.
HDR10+ / Dolby VisionT
HDR-kuvan optimointi kohtauksittain sekä Dolby VisionT ja HDR10+ UHD Blu-rayT -levyt ja suoratoisto tarjoavat parhaat värit, kontrastin ja kirkkauden.
Dolby Atmos
Uskomaton äänen kirkkaus, monipuolisuus ja syvyys luovat kolmiulotteisen äänikentän, jonka ilmapiiri ympäröi sinut.
HDR Bright Panel Plus
Tehokkaan näytön ja erityiskirkkaan LED-taustavalaistuksen ansiosta HDR Bright Panel Plus tuottaa terävän, selkeän HDR-kuvan, jossa on uskomattomat huippuvalot. Upea suorituskyky aurinkoisimpanakin päivänä.
Local Dimming
Hyvä LED-näytön kontrasti kuvan vaaleiden ja tummien alueiden välillä taustavalaistun paneelin alueittaisen ohjauksen ansiosta.

4K HDR
HCX Processor
Picture Tuned in Hollywood
Multi HDR Support
(HDR10+/Dolby Vision/HLG Photo)
HDR Bright Panel Plus
Wide Colour Spectrum
Local Dimming
4K 1600 Hz BMR IFC
4K Pure Direct
Sport and Game Modes
Dolby Atmos ®
Cinema Surround
Subwoofer Connection
my Home Screen 5.0
Bluetooth Audio Link
Works with the Google Assistant/ Alexa
IP Home Control (Control4/ Crestron)
TV Anywhere*
In-House TV Streaming (Client)
Easy Mirroring
4K Swipe & Share
TV Remote 3 App
Internet Apps*
Web Browser*
4K Media Player 2.0
CI+ x 1
VP9 Decoder
USB HDD Recording
Wireless LAN Built-In
Home Network (Server/ Client)
Bluetooth® Compatible
(Keyboards/ Mouse/ Audio Device)
3 HDMI
(HDMI2.1[ALLM])
2 USB
Hbb TV

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.