65" Ultra HD Premium OLED televisio Panasonic TX-65GZ2000E, HDR10+, DOLBY VISION, DOLBY ATMOS, HCX PRO -PROSESSORI 890889418

65" Ultra HD Premium OLED televisio Panasonic TX-65GZ2000E, HDR10+, DOLBY VISION, DOLBY ATMOS, HCX PRO -PROSESSORI 890889418 Panasonic

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
4590 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

65" 4K OLED TV
4K HDR & Dolby Vision
Dolby Atmos-kaiuttimet
HCX Pro Intelligent-prosessori
Absolute Black Filter
Suosituimmat kotimaiset sovellukset: Areena, Ruutu, MTV
Muut sovellukset: Netflix, Viaplay, YouTube

Hollywood-ammattilaisen suosima
Panasonic-televisiot ovat Hollywood-ammattilaisten käytössä elokuvan jälkikäsittelyvaiheessa.

Professional Edition OLED
Tarjoaa parhaan OLED-kokemuksen

OLED-näyttö on itsevalaiseva järjestelmä, joka hallitsee 8 miljoonaa kuvapistettä yksittäin. Sen avulla voidaan näyttää syvät, täyteläiset mustat. GZ2000 ja sen mukautettu OLED-paneeli laajentavat dynaamista aluetta entisestään. Niiden avulla kuvissa on suurempi kirkkausvaikutelma kuin mitä on aiemmin ajateltu mahdolliseksi, ja ne tarjoavat ainutlaatuisen kotiteatterikokemuksen.

Älykäs HCX PRO -prosessori
Kaikkien aikojen tehokkain prosessorimme

HCX-prosessori on Panasonicin kuvanlaadun takana olevat aivot ja toimittaa vertaansa vailla olevaa tarkkuutta ja yksityiskohtia. Järjestelmä perustuu värien, mustan tasojen ja kirkkauden osaamiseen, jonka olemme hankkineet useiden vuosikymmenten kokemuksena laadukkaiden televisioidemme ja ammattikäyttöön tarkoitettujen lähetyslaitteistojemme valmistamisesta. Sen lisäksi sitä on säätänyt Hollywoodissa työskentelevä värienkäsittelijä sen varmistamiseksi, että saat kuvanlaadun, joka vastaa elokuvantekijän alkuperäistä näkemystä.

Tukee HDR10+ / Dolby Visonia
Tuki usealle HDR-muodolle

Uudet televisiomme tukevat kumpaakin seuraavan sukupolven dynaamisten metatietojen HDR-standardia: HDR10+ ja Dolby Vision™. Ne tietenkin tukevat myös perinteistä HDR10:tä ja Hybrid Log-Gammaa, joten käyttäjät voivat nauttia erilaisista HDR-sisällöistä.

Sisäiset ylössuunnatut kaiuttimet, jotka voivat tuottaa Dolby Atmos® -ääntä
Voimakas, dynaaminen ääni ja elokuvallinen tilaääni

GZ2000-sarjassa on vaikuttava elokuvallinen ääni, koska siinä on kiinteät, ylöspäin suunnatut Dolby Atmos -kaiuttimet normaalien alakaiuttimien lisäksi. Tämä maksimoi Dolby Atmos -tuen vaikutelman ja kirjaimellisesti tuo sinut ”keskelle tapahtumia”. Technics-insinöörit ovat lisäksi säätäneet jokaisen kaiuttimen mahdollisimman alkuperäistä ääntä toistavaksi.

Helppo television käyttö ilman kauko-ohjainta

Intuitiivinen ääniohjaus

Panasonicin televisioissa voit käyttää handsfree-toimintoja Amazon Alexan tai Google Assistant -yhteensopivan laitteen avulla. Voit suorittaa monia erilaisia toimintoja, kuten virran kytkeminen ja katkaiseminen, kanavan vaihtaminen ja äänenvoimakkuuden säätäminen, äänikomennoilla ilman kauko-ohjainta. Televisiota on helppo käyttää äänikomennoilla, kun sinulla on kiire keittiössä tai kun valmistaudut lähtemään ulos.

Suunniteltu tarjoamaan parempi Netflix-kokemus

Panasonicilla ja Netflixillä on pitkä kokemus yhteistyöstä sisällön toimittamiseksi parhaalla mahdollisella laadulla. Tämä läheisen yhteistyön ansiosta tietyissä Panasonic OLED -televisioissa on nyt ominaisuus, jonka avulla Netflixin televisiosarjoja ja elokuvia voi katsoa niiden todellisessa muodossa.

Yhden helpon valikkoasetuksen avulla Netflix-jäsenet voivat kokea tarkat värit, tarkan dynaamisen kontrastin ja todentuntuisen liikkeen – juuri sisällön luojan tarkoittamalla tavalla.

Tekniset tiedot

+

kyllä

kyllä

+

+

DVB-T/T2/DVB-S2/DVB-C

16:9

65

+

+

+

+

3840 x 2160

kyllä

kyllä

kyllä

+

kyllä

+

kyllä

140 W (40 W x 2 + 20 W x 3)

140 W (40 W x 2 + 20 W x 3)

kyllä

300x300

3

+

kyllä

1446 x 907 x 310 mm

1446 x 885 x 7,8 mm

22.5 kg

162

Dolby Atmos

117

3

1

3840 x 2160

kyllä

+

4

2

+

kyllä

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.