55" Ultra HD OLED televisio PHILIPS 55OLED804/12 890851928

55" Ultra HD OLED televisio PHILIPS 55OLED804/12 890851928 Philips

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
1799 €
Uusi


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Philips 55OLED804/12. Näytön halkaisija: 139,7 cm (55"), Näytön erottelutarkkuus: 3840 x 2160 pikseliä, HD-tyyppi: 4K Ultra HD, Näytön teknologia: OLED, Näytön muoto: Litteä. Älytelevisio. Liikkeen interpolointi -tekniikka: PPI (Picture Performance Index) 5000, Kuvasuhde: 16:9. Digitaalisignaalimuodon järjestelmä: DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD. Wi-Fi, Ethernet LAN. Paino: 22 kg

Tekniset tiedot

Kyllä

9,0

Kyllä

Kyllä

Android

Kyllä

Google Play,YouTube

23cm

Kyllä

Kyllä

4.2

Kyllä

Kyllä

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Kyllä

300 x 300 mm

Kyllä

Kyllä

Philips Perfect Pixel Picture Engine

Kyllä

Hyperteksti

AVC,AVI,H.264,HEVC,MKV,MPEG1,MPEG2,MPEG4,VC-1,VP9,WMV9

AAC,MP3,WAV,WMA,WMA-PRO

BMP,GIF,HEIF,JPEG,PNG

SMI,SRT,SUB,TXT

Kyllä

3-puolinen

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

1000 sivua

Kyllä

Kyllä

Kyllä

2

Kyllä

AAA

5 - 35 °C

122.78cm

23cm

72.01cm

22.5kg

22kg

70.56cm

4.93cm

122.78cm

Hg (elohopea)

4K Ultra HD

OLED

Litteä

16:9

16:9, Zoomaus

PPI (Picture Performance Index) 5000

2160p

3840 x 2160

139 cm

60 Hz

55

3840 x 2160

Analoginen & digitaalinen

NTSC,PAL,SECAM

DVB-C,DVB-S,DVB-S2,DVB-T,DVB-T2,DVB-T2 HD

Kyllä

1

4

1

Kyllä

Kyllä

1

Kyllä

1

1

2

Kyllä

Kyllä

8 päivää

Kyllä

Kyllä

Kyllä

147 W

0,3 W

50/60 Hz

220 - 240 V

215 kWh

B

79.2cm

16cm

Laatikko

Kyllä

2

20 W

DTS,Dolby Atmos,Dolby Digital

DTS-HD

Kyllä

30 W

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.