Täysin automaattinen espressokeitin Philips-sarja 2200 EP2221/40, kiiltävä musta + lahja 2 x Iittala teemamuki 0,3l 904100592

Täysin automaattinen espressokeitin Philips-sarja 2200 EP2221/40, kiiltävä musta + lahja 2 x Iittala teemamuki 0,3l 904100592 Philips

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
389 €
449 €
Säästät 60,00 €
-13%
Uusi


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Alkuperämaa
Suunnittelija: Italia
Valmistusmaa: Romania

Yleinen eritelmä
Käyttöliittymä Kosketusnäyttö
Maitoseos Klassinen cappuccino-vaahdotin

Tekniset tiedot
Säiliön tilavuus on 12 kertaa
Taajuus 50 Hz
Lautasen enimmäiskorkeus on 150 mm
Jännite 230V
Väri ja viimeistely Kiiltävä musta
Kaapelin pituus 100 cm
Roskakoriin pääsy edestä
Vesisäiliö Pääsy edestä
Tuotteen paino 7,5 kg
Tuotteen koko on 246 × 371 × 433 mm
Kahvialustassa on 275 g
Vesitilavuus 1,8 l
Suodata yhteensopivuus AquaClean
Pumpun paine 15 bar

Sovittaminen
Aromitehoasetukset
Hiomakoneen asetukset 12
Pre Brew -aroman hallinta Kyllä
Lämpötila-asetukset

Eri
Juomat: espresso, kuuma vesi, kahvi
Kahvijauheen valinta Kyllä
Tuplakuppi Kyllä
Maito, kaksinkertainen kuppi nro

Muut ominaisuudet
Irrotettava kahvirajapinta Kyllä
Aromaattiset sinetit Kyllä
Ohjattu kalkinpoisto Kyllä
AquaClean Kyllä

Lisälaitteet
Mukana: voiteluputki, mittauslusikka, veden kovuuden mittausteippi

Ylläpito

2 vuoden takuu Kyllä

Kestävyys
ECO-yksikkö Kyllä
Energialuokka A-luokka
Virrankulutus kahvin valmistukseen 1500 W
Kierrätettävä pakkaus > 95%

Kaupan päälle kaksi Iittalan mukia 0,3l (arvo 29,95€). Konepesun, uunin, mikron ja pakastuksen kestäviä.

Tekniset tiedot

Kahvipavut

Täysautomaattinen

Kyllä

1 kuppia

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

12

0.275kg

Kyllä

3

Kyllä

Ei

1,8 L

7.5kg

43.3cm

37.1cm

24.6cm

95 %

1 m

50 Hz

230 V

1500 W

A

Kyllä

Romania

Kyllä

Italia

Kahvi, Espresso, Kuuma vesi

15cm

Kuppi

Kosketus

Kyllä

Kyllä

Musta

Työtaso

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.