Kahvikone Saeco Lirika One Touch Cappuccino RI9851/01 903930975

Kahvikone Saeco Lirika One Touch Cappuccino RI9851/01

Käyttöohje on PDF-muodossa, lukemiseen tarvitaan PDF-lukuohjelma (esim. Acrobat Reader).

Käyttöohje on valmistajan laatima, Hobby Hall ei vastaa ohjeesta löytyvistä virheistä

LATAA KÄYTTÖOHJE

Kahvikone Saeco Lirika One Touch Cappuccino RI9851/01 903930975 Saeco

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
449 €
Kuukauden suosikit


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Saecon toimistoihin tarkoitetut kahvikoneet on jaettu kahteen päälinjaan – Aulika on tarkoitettu isompiin toimistoihin ja Lirika pienemmille yhteisöille. “Lirika One Touch” on Lirikan uusin malli, jolla pystyy valmistamaan mustaa kahvia, lattea, espressoa ja latte macchiatoa. Se on voimakas ja helppokäyttöinen kone automaattisella puhdistusjärjestelmällä.

LAAJA VALIKOIMA

Tällä koneella voit valmistaa espressoa, mustaa kahvia, cappuccinoa ja latte macchiatoa helposti vain yhdellä napin painalluksella. Lisäksi espressoa ja mustaa kahvia pystyy valmistamaan kaksi kupillista samanaikaisesti. Voit säätää kahvin vahvuutta (maun intensiivisyyttä) ja määrää ennen juoman valitsemista. Valikosta löytyvät myös kuuma maito ja kuuma vesi muita juomia varten. “Lirika One Touch” toimii millä tahansa maitosäiliöllä (jopa tavallisella maitotölkillä).

KOMPAKTI, MUKAVA JA HILJAINEN

Tämä malli on varustettu isoilla säiliöillä – säiliöön mahtuu jopa 500 g (n. 80 kupillista espressoa) kahvipapuja. 2,5 litraisen vesisäiliön ja ison kahviporolaatikon ansiosta kone tarvitsee täyttöä/tyhjennystä hieman harvemmin. Koneen vesijärjestelmään voi liittää myös vedensuodattimen parantamaan veden ja kahvin laatua. Keraaminen mylly on hiljainen ja koko kahvinvalmistusprosessi tapahtuu ilman häiritsevää melua.

HELPPO HUOLTO

“Mini Clean”-toiminnon ansiosta voit puhdistaa maitovaahdottimen jokaisen käyttökerran jälkeen. Paina yksinkertaisesti “START”-painiketta, kun kone pyytää puhdistusta. Uutinyksikön ja vaahdottimen pystyy irrottamaan ja puhdistamaan sekunneissa. Pese nämä osat käsin juoksevalla vedellä.

Väri
Harmaa

Takuu
12 kuukautta

Käyttää
Kahvipavut

Kahvikoneen näyttö
Musta/Valkoinen

Kahvikoneen Valikko kieli
englannin, saksa

Vesisäiliö
2.5 l

Papusäiliön koko
500 g

Maidonvaahdottimen tyyppi
Automaattinen maitoletku -järjestelmä

Kahvimyllyn tyyppi
Keraaminen

Mustien kahvien määrä, joka voidaan valmistaa kerralla
2

Maitokahvien määrä, joka voidaan valmistaa kerralla
1

Säädettävä annos/kuppi koko

Saako koneesta kuumaa vettä?
Kyllä

Säädettävä kahvin vahvuus


Tallennettujen reseptien maksimi määrä
6

Suurin kupin korkeus
15 cm

Ohjelmoitava veden lämpötila
Kyllä

Kalkinpoisto-ohjelma
Kyllä

Automaattinen huuhtelu
Kyllä

Jauhetun kahvin säiliön tilavuus (kuppia)
15

Säädettävä kahvin määrä
Kyllä

Voimakkuus
1850 W

Vesipumpun paine
15 BAR

Syvyys
42.9 cm

Korkeus
37 cm

Leveys
21.5 cm

Alkuperämaa
Romania

Paino
8 kg

Tekniset tiedot

Kahvipavut

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

2,5 L

1850 W

42.9cm

37cm

21.5cm

Painikkeet

Kyllä

Musta, Harmaa, Metallinen

Kuukauden suosikit

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.