lmankosteuttaja Philips HU4801/01, valkoinen 903931033

lmankosteuttaja Philips HU4801/01, valkoinen 903931033 Philips

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
119 €
Varaston loppuunmyynti


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Philips AVENT Ilmankosteuttaja, HU4801/01
Hygieeniseen ilman kosteuttamiseen

Erityisesti kylminä vuodenaikoina on sisäilman oikea kosteustaso tärkeää. Ihanteellinen ilmankosteus on noin 40 - 60 %. Talvella tämä taso laskee kuivan lämmitysilman vuoksi. Kuiva sisäilma voi aiheuttaa terveysongelmia. Vauvat ja pienet lapset ovat erityisen herkkiä kuivalle ilmalle, sillä heidän iho ja nenätiehyet kuivuvat herkemmin. Tarpeeksi kostea sisäilma pitää hengitystiet kosteutettuina, se tukee myös elimistön luonnollisia puhdistus- ja suojaustoimintoja.

Philipsin NanoCloud kosteuttaa sisäilman luonnollisesti. Laitteen vesipinta-ala on iso suodattimien kennorakenteen ansiosta. Kuiva ilma kiertää suodattimien läpi ja palaa sisätiloihihin kosteutettuna. Ilma ottaa kiertäessään mukaansa vain niin paljon kosteutta kuin se pystyy, jolloin liiallinen kosteuttaminen ei ole mahdollista ja kosteustaso pysyy 40 - 60 % välillä. Veden kalkki ja muut haitalliset aineet jäävät vesisäiliöön eivätkä pääse näin sisäilmaan. Vesisäiliön tyhjentyessä sammuu ilmankosteuttaja automaattisesti ja laite ilmoittaa veden tarpeesta valosignaalilla.

Hygieeninen NanoCloud -teknologia
Luonnollinen ilmankosteuttaminen veden haihduttamisen avulla vapauttaa 99% vähemmän bakteereja sisäilmaan. Teknologian ansiosta kosteuttaminen on tehokasta ja hygieenistä.

360° kosteutus
Ilma jakautuu tasaisesti koko tilaan. Ilman liiallinen kosteutus ei ole mahdollista eikä laitteesta jää märkiä kohtia lattialle.

Helppo puhdistaa
Laite on helppo puhdistaa, joten sen hygieenisyys ja turvallinen käyttö ovat varmistettuja. Kosteuttajassa ei ole vaikeasti tavoitettavia osia, kulmia tai tasoja.

Helppo säätää
Laite sammuu automaattisesti, kun vesisäiliö on tyhjä. Siinä on kaksi käyttötasoa:
• normaali
• hiljainen

Tehokas kosteutus
Vesisäiliön keskellä oleva suodatin imee itsensä täyteen vettä ja vapauttaa kosteutta kiertävään ilmaan. Suodatin voidaan pestä, sen voi vaihtaa noin 3-12 kuukauden välein.

• Kahden litran vesisäiliö riittää noin kahdeksaksi tunniksi
• Luonnollinen ilman kosteuttaminen haihduttamalla
• Takaa ihanteelliset kosteustason 40 - 60 %
• Sopii hyvin vauva- ja pikkulapsiperheisiin
• Energiatehokas (enintään 15 W)
• 360° kosteutus
• Kaksi käyttötasoa: normaali ja hiljainen
• Sopii enintään noin 25m² kokoisiin huoneisiin
• Ei päästä kuumaa höyryä tai veden kalkkia huoneilmaan
• Helppo puhdistaa
• Myö normaalitaso on hiljainen (vain 26 dB), joten voidaan käyttää myös öisin
• Automaattinen sammutus ja signaalivalo vesitankin tyhjentyessä
• Väri: valkoinen/turkoosi
• Sisältää HU4102/01-suodattimen

Tekniset tiedot

Höyry

25 m²

2

Kyllä

200 ml/hr

8 h

Kiina

26 dB

2 L

220-240 V

33.9cm

24.9cm

24.9cm

Vihreä, Valkoinen

Varaston loppuunmyynti

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.