WILFA HU-230W ILMANKOSTUTIN 890506502

WILFA HU-230W ILMANKOSTUTIN 890506502

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
119 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Wilfa HU-230W ilmankostutin. Wilfa MOIST S on erittäin tyylikäs ultraääni-ilmankostutin joka sopii skandinaaviseen sisustukseen mainiosti. Hyvällä sisäilmalla on positiivinen vaikutus terveyteen ja viihtyvyyteen – ilmankostutin auttaa ehkäisemään kuivasta ilmasta aihetuvia oireita kuten silmien ja ihon kuivuminen ja kutina, limakalvojen kuivuminen tai kurkun käheys, staattinen sähkö ja puukalusteiden halkeilu. MOIST S on optimaalinen kostutin max. 20 m2 huoneisiin. MOIST S kosteuttaa ilmaa täydellä vesisäiliöllä 10 tunnin ajan ja huolehtii siis ilmankosteudesta koko yön ajan. Höyryn määrää voi säätää sopivaksi painikkeella. Laitteen pohjassa on säädettävä valo, jolla voit halutessasi lisätä tunnelmavalaistusta kotonasi.

Ultraääni-ilmankostutin
Helppokäyttöinen Moist S tuottaa erittäin hienojakoista höyryä joka leviää ilmaan helposti. Ultraääni-ilmankostuttimen parhaita puolia on se, että kostutin on erittäin hiljainen ja turvallinen käyttää. Se ei vaadi suuria huolto- tai ylläpitotoimenpiteitä. Ultraääni-ilmankostuttimen toiminta perustuu metallilevyyn, joka värähtelee ultraäänitaajuudella. Tämä hajottaa vesimolekyylejä hienoksi sumuksi joka leviää kosteutena huoneilmaan

Kapasiteetti ja tilasuositus
Laite tuottaa 230 ml höyryä tunnissa ja sopii hyvin max. 20 m² tilaan.

Käyttöaika
MOIST S toimii alhaisella virrankulutuksella ja täydellä vesisäiliöllä kosteuttaa ilmaa 10 tunnin ajan.

Vesisäiliö
MOIST S on varustettu 2,3 litran vesisäiliöllä. Merkkivalo ilmaisee, kun säiliö on tyhjä.

Tuoksutoiminto
Halutessasi voit tiputtaa pari tippaa eteeristä öljyä tuoksutyynylle ja antaa huoneen täyttyä lempituoksustasi samalla kun laite kosteuttaa ilmaa kotonasi.

Puhdistus
Kaikki osat ovat irrotettavia. Laite on erittäin helppo pitää puhtaana ja koota takaisin paikoilleen.

Miksi ilmankostutin? Mitä ilmankostutin hyödyttää?

Sopiva sisäilman kosteus on tärkeää sekä terveyden, viihtyvyyden että ympäristön kannalta. Varsinkin lämmityskaudella kannattaa seurata sisäilman kosteustasapainoa. Oikea kosteustasapaino tekee hyvää terveydellesi sekä edesauttaa talvella helposti kuivuvan ihon ja kynsien hyvinvointia. Ilman kuivuus myös vaikuttaa siihen, miten koet lämpötilan. Kuiva sisäilma saa huoneilman tuntumaan kylmemmältä – on helpompaa ja energiatehokkaampaa nostaa ilmankosteutta sen sijaan, että lämmittää lisää. Liian alhainen ilmankosteus kuivattaa ihoa ja limakalvoja ja tuntuu paitsi epämiellyttävältä, myös vaikeuttaa hengitysteiden limakalvojen toimintaa. Kuivat limakalvot ovat alttiimpia bakteerien ja virusten lisääntymiselle hengitysteissä. Kuiva ilma aiheuttaa helposti allergikoille hengitysvaikeuksia. Liian kuiva sisäilma vaikuttaa myös asumisviihtyvyyteen ja asunnon materiaaleihin: parketti kärsii, puiset huonekalut halkeilevat, tapetit irtoilevat, viherkasvit kärsivät ja pöly leijuu ilmassa. Suosittelemme käyttämään ilmankostutinta, jos huoneilman kosteus jää alle 35%.

Ultraäänikostutin
20W
Vesisäiliä 2,3L
Höyrykapasiteetti 230ml/t
Käyttöaika 10 tuntia täydellä vesisäiliöllä
Säädettävä tunnelmavalo
Tilasuositus 20 m2

Tekniset tiedot Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.