Bosch Serie 4 KGN39XI38 Vapaasti seisova 366L A++ Kromattu, Hopea jääkaappipakastin 890397275

Bosch Serie 4 KGN39XI38 Vapaasti seisova 366L A++ Kromattu, Hopea jääkaappipakastin 890397275 Bosch

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
789 €
Bosch Kuukauden tarjoukset


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Suorituskyky ja kulutus
Energialuokka: A++, 273 kWh/vuosi
Käyttötilavuus yhteensä: 366 l
Muotoilu ja käyttömukavuus
Elektroninen lämpötilanohjaus ja LED-näyttö
MultiAirflow – tasainen ja tehokas ilmankierto
Kiinteä kahva
Varoitusääni ilmoittaa oven jäädessä auki
LED-valaistus jääkaapissa
Jääkaappiosa
Jääkaapin käyttötilavuus: 279 l
VitaFresh -laatikko kosteudensäädöllä pitää hedelmät ja vihannekset tuoreina ja vitamiinipitoisina pidempään.
Kaksi VitaFresh ◄0°C► -laatikkoa lämpötilasäädöllä pitävät kalan ja lihan tuoreena pidempään.
AirFresh-suodatin pitää sisäilman hajuttomana ja raikkaana
5 turvalasihyllyä, joista 3 korkeudeltaan säädettävissä
Pakastinosa
  • ***-pakastin: käyttötilavuus 87 l
  • NoFrost
    Pikapakastus, joka palautuu automaattisesti normaalitilaan
    Pakastusteho: 14 kg/vrk
    Säilyvyys sähkökatkon aikana: 16 tuntia
    3 pakastuslaatikkoa läpinäkyvällä etuosalla
    Tekniset tiedot
    Ovi aukeaa oikealle, avaussuunta vaihdettavissa
    Säädettävät jalat edessä, pyörät takana
    Kylmälaitteen syvyys on pienennettävissä 10 mm vaihtamalla laitteen takana olevaa seinävälipidikettä.

    Tekniset tiedot

    366 L

    Kyllä

    400 L

    41 dB

    SN-T

    Alas-sijoitettu

    87 L

    4*

    Kyllä

    16 h

    110 L

    Kyllä

    14 kg/24h

    279 L

    5

    Kyllä

    Kyllä

    290 L

    4

    Kyllä

    Kyllä

    LED

    Bosch, Kuukauden tarjoukset

    100 W

    50 Hz

    10 A

    220 - 240 V

    273 kWh

    A++

    64cm

    121cm

    88kg

    203cm

    66cm

    60cm

    2,4 m

    Kyllä

    Kyllä

    1

    Lasi

    Ruostumaton teräs

    LED

    Oikea

    Kromattu, Hopea

    Vapaasti seisova

    Kotiinkuljetus

    Toimitustavat

      Palautus

      Näin palautat tuotteen

      1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

      2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

      3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
      Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
      - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
      - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

      4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

      Kysymykset ja vastaukset

      Usein kysytyt kysymykset

       

      Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

      Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

      Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

      Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

      Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

      Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

      Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

      Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

      Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

      Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

      Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

      Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

      Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

      Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

      En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

      Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

      Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

      Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.