WHIRLPOOL W7 821I W JÄÄKAAPPIPAKASTIN 890758318

WHIRLPOOL W7 821I W JÄÄKAAPPIPAKASTIN 890758318 Whirlpool

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
499 €



  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Whirlpool W7 821I W A++ Total NoFrost jääkaappi-pakastin. Erittäin käytännöllinen, lukuisia fixuja toimintoja sisältävä huurtumaton Total No Frost jääkaappipakastin. Tässä W7 –sarjan tyylikkäässä ja energiatehokkaassa A++ kaapissa on ruoan säilytykseen ja päivittäiseen käsittelyyn paljon käytännöllisiä ratkaisuja helpottamaan arkea. Vihanneslaatikko kosteudensäädöllä, nollatila-laatikko lihalle ja kalalle, ulosvedettävät hyllyt, pakastimen Easy Access -laatikko. Kaiken lisäksi asennettavuus on helppoa vaikka seinän viereen Excellent Fit –rakenteen ansiosta. Myös käyntiääni on hiljaisempi kuin yleisesti NoFrost kaapeissa kiitos kestävän ja tehokkaan invertterikompressorin, jolla on myös 15 vuoden takuu kun reksiteröit tuotteen.

100% Total No Frost. Whirlpool Total No Frost -järjestelmä kierrättää ilmaa tasaisesti säilytystiloissa ja estää pakkasen ja jään muodostumisen. Sen ansiosta sinun ei tarvitse miettiä sulatusta.

6TH SENSE -sensoritekniikka, älykäs lämpötilanvalvonta. 6TH SENSE -sensoritekniikka valvoo jatkuvasti jääkaapin lämpötilaa ja pitää sen vakiona. Jos jääkaapin ovi jää auki tai tulee sähkökatkos, sensorit tunnistavat lämpötilamuutoksen ja ohjaavat pikaisesti kylmää ilmaa jääkaappiin, jolloin lämpötila palautuu optimaaliseksi. Tuloksena energiatehokas kylmäsäilytys, joka pitää ruoan tuoreena pidempään.

Fresh Box 0°. Paras paikka esim. lihalle ja kalalle. Freshbox 0 ° on jääkapissa oleva erittäin kylmä tila, jonka lämpötila on noin 0 º C. Se on ihanteellinen esim. tuoreen lihan, äyriäisten ja kalan säilytykseen.

FreshBox+. Pitää hedelmät ja vihannekset tuoreina jopa 15 päivää. Säilyttää hedelmät ja vihannekset tuoreina ja rapeina pidempään. Fresh Box + -kylmälaatikko sisäisellä opastavalla kosteussäätimellä pitää hedelmät ja vihannekset tuoreina jopa 15 päivää.

Joustava hyllyjärjestelmä ja Pull out -hyllyt. W Collection -jääkaappipakastimissa on joustava hyllyjärjestelmä, joka mukautuu helposti sinun tarpeisiisi. Voit helposti siirtää tai poistaa hyllyjä tai ovilokeroita saadaksesi tilaa suuremmille tuotteille. Kaksi hyllyistä voi vetää ulos peräti 12 cm. Se helpottaa takana olevien ruokien käyttöä.

EasyAccess-pakastelaatikko. EasyAccess-laatikko on täydellinen paikka pienille ja usein käytetyille pakasteille. Laatikko sijaitsee pakastimen yläosassa ja siinä on matala etuosa, jotta voit helposti nähdä ja käyttää kaikkia laatikossa olevia ruokia.

ExcellentFit tarjoaa yksinkertaisen ja tyylikkään asennuksen. Voit hyvin sijoittaa pakastimen seinän viereen ja silti avata oven kokonaan sekä vetää helposti pakastinlaatikot ulos - kaikki tämä ohuen oven ja erityisten saranoiden ansiosta. Kaappi voidaan mainiosti myös sijoittaa kiinni työtasoon ja ovien kätisyys on vaihdettavissa.

LED-valaistus jääkaapin sisällä, on paitsi tehokas ja kirkas mutta samalla myös erittäin energiatehokas.

Invertterikompressorilla on 15 vuoden takuu. Whirlpoolin uusissa jääkaappipakastimissa on invertterikompressori, joka varmistaa suuren energiatehokkuuden, hiljaisen käynnin ja pitkä käyttöiän. Kompressorilla on 15 vuoden takuu edellyttää rekisteröitymistä täältä.

Total NoFrost –kokonaan huurtumaton järjestelmä
6TH SENSE –sensoritekniikka
Fresh Box+ vihanneslaatikko kosteudensäädöllä
Fresh Box0° nolla-tila -laatikko
Elektroninen ohjaus
Säädettävä lämpötila jääkaappiin 2 / 4 / 5 / 6 / 8
Valaistustyyppi: LED-valot
Jääkaapissa 3 hyllyä
3 pakastelaatikkoa joista yksi Easy Access
Ovien kätisyys vaihdettavissa
Ovihälytys
Säilytys sähkökatkoksen jälkeen: 17 h
Pakastusteho 10kg / vrk
Kapasiteetti, netto: 339 ltr (jääkaappi: 234 l. + pakastin: 104 l.)
Äänitaso 40db
Energialuokka: A++
Mitat (KxLxS): 1890x596x677 mm
Paino 72kg

Tekniset tiedot Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.