WHIRLPOOL TDLR 65330 PESUKONE 890744474

WHIRLPOOL TDLR 65330 PESUKONE 890744474 Whirlpool

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
479 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Maksimaalinen hiljaisuus, minimaalinen tärinä
Whirlpoolin eksklusiivinen Zen-tekniikka takaa, että pesukone pesee uskomattoman hiljaisella äänellä, johtuen sen korkeatasoisesta ja äärettömän hiljaa käyvästä moottorista. Kone on niin hiljainen, että voit pestä pyykkiä myöhään illalla tai yöllä ilman, että se häiritsee. Koneen hiiliharjaton Zen-moottori on kytketty suoraan rumpuun, mikä antaa minimaalisen värähtelyn ja alemman melutason, kuten myös suuremman tehon sekä pidemmän käyttöiän.
Hiljaisen Zen-moottorin lisäksi pesukoneessa on vankka ja ääniä vaimentava rakenne, joka vähentää sekä melua että tärinää.

6th Sense- teknologia
Pesukoneet, joissa on 6TH Sense -tekniikka, säätävät automaattisesti pesuohjelman sen mukaan, kuinka paljon ja minkä tyyppisiä vaatteita olet laittanut koneeseen. Tämä varmistaa, että vaatteesi saavat hellävaraisen ja tehokkaan pesun joka tilanteessa. Älykkäät anturit säätelevät myös energiankulutusta ajan, veden ja energian säästämiseksi.

FreshCare - Raikkaat ja rypyttömät vaatteet ohjelman loputtua
FreshCare-toiminto pitää vaatteet liikkeessä rummun sisällä jopa kuusi tuntia pesuohjelman loputtua. Kun rumpua pyöritetään tasaisin väliajoin ja hellävaraisesti, kosteat vaatteet ovat jatkuvasti liikkeessä ja ilma kiertää rummussa. Tämä vähentää vaatteiden rypistymistä ja pitää juuri pestyt vaatteet pehmeinä ja raikkaan tuoksuisina.

Colour15° - Säilyttää vaatteiden värit pidempään
Ihanteellinen ohjelma, joka säilyttää arkojen vaatteidesi värit ja muodot. Colour 15° -toiminnon avulla saavutat saman pesutuloksen kuin käyttämällä 40°C ohjelmaa, mutta erityisen hellävaraisella vaatteen ja sen värien käsittelyllä. Tämä on mahdollista koneen SoftMove-järjestelmän ansiosta, joka mukauttaa rummun liikkeet ja jakaa pyykin tasaisesti rummussa niin, että pesuaineen teho maksimoituu myöskin alhaisissa lämpötiloissa.

Soft Opening
Laita pyykit koneeseen ja ota ne sieltä pois helpolla tavalla: tässä päältä täytettävässä pesukoneessa on siirrettävä kahva ja erityiset Soft Opening -saranat, joiden ansiosta luukku avataan pehmeästi ja turvallisesti.

Elinikäinen moottoritakuu
Tässä koneessa on korkeatasoinen moottori, jonka laatu on korkea, mikä varmistaa tehokkaan ja pitkäaikaisen suorituskyvyn. Moottorin takuu kestää koneen koko käyttöiän, sillä moottori kuuluu elinikäisen takuun piiriin (rekisteröinnin yhteydessä).

Tekniset tiedot:
Energialuokka A+++
Pesukoneen tyyppi Päältä täytettävä
Äänitaso, dB 49
Johdon pituus, m 2
Tilavuus, l 42
Tuotteen korkeus, mm 900
Tuotteen leveys, mm 400
Tuotteen paino, kg 56
Tuotteen syvyys, mm 600
Energialuokka A+++
Energiankulutus vuodessa / kWh 146

Tekniset tiedot

56.0 kg

60.0 cm

91.0 cm

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.