Bosch BGLS4PROFM -pölynimuri, tummansininen 890212593

Bosch BGLS4PROFM -pölynimuri, tummansininen 890212593 Bosch

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
219 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Tehonsäätö kiertokytkimestä. Sopii kaikille lattiatyypeille. Optimaalinen puhdistustulos kaikille lattioille. Elektronisen tehonsäädön ansiosta imuria voi helposti säätää kiertokytkimestä.


HiSpin-moottori
Tekninen Bosch-innovaatio: uusi energiatehokas HiSpin-moottori takaa perusteellisen puhdistustuloksen erittäin alhaisella energiankulutuksella optimoitujen aerodynaamisten tuuletinpyörien ansiosta.


PowerProtect System: kestävä puhdistuskyky myös pussin täyttyessä
PowerProtect System takaa kestävän puhdistuskyvyn myös pussin täyttyessä. Sen ansiosta PowerProtect-pölypussi avautuu optimaalisesti ja vetää enemmän pölyä monikerroksisen huipputeknisen suodatinmateriaalinsa ansiosta.


A-luokan puhdistuskyky matolta
Puhdistuskykyluokka matolta kertoo, kuinka hyvin imuri poistaa pölyn matoilta. Parempi puhdistuskykyluokka ulottuu perustason pintapuhdistusta syvemmälle. A ja B ovat parhaat puhdistuskykyluokat matolta, joihin Bosch on koskaan yltänyt.



A-luokan puhdistuskyky kovalta lattiapinnalta
Puhdistuskyky kovalta lattiapinnalta mittaa pölynpoistoa kovilta lattioilta, joissa on rakoja ja saumoja. Mitä parempi puhdistuskykyluokka kovalta lattiapinnalta on, sitä perusteellisemmin imuri puhdistaa myös laatta- ja lautalattioiden raot ja saumat.


PowerProtect-pölypussi: jopa 60 % parempi imuteho vielä pussin täyttyessä
PowerProtect-pölypussi takaa sekä tarkan suodatuksen että erinomaisen ilmavirtauksen, mikä takaa erinomaisen suorituskyvyn myös pussin täyttyessä.


A-luokan tulos kaikilla neljällä osa-alueella
Ylittämätön suorituskyky! Bosch-pölynimuri on yltänyt parhaaseen A-luokkaan EU:n energiamerkinnän neljällä osa-alueella: energiatehokkuus, poistoilman pölyjäämä, puhdistuskyky matolta ja puhdistuskyky kovalta lattiapinnalta. Vähäiset poistoilman pölyjäämät ja paras poistoilmaluokitus takaavat erittäin puhtaan poistoilman, mikä on tärkeä valintakriteeri etenkin allergiasta kärsivillä. 10 metrin toimintasäde
Erittäin joustavaa ja kätevää imurointia pitkän, 10 metrin toimintasäteen ansiosta. Vähemmän vaihtamista pistorasiasta toiseen.


Hiljainen
Hiljaista imurointia ja erittäin hyvä puhdistustulos, minkä takaa SilenceSound System™. Imurin suunnittelu suulakkeesta aina poistoilmaan asti on optimoitu niin, että melutaso on alhainen.

Melutaso: 69 dB
Liitosjohdon pituus: 7 m
Toimintasäde: 10 mm
Putken materiaali: metalli
Teleskooppiputki: on
Lisävarusteiden säilytys: integroitu
Nettopaino: 6 kg
Lisävarusteet: 1 x rakosuutin, 1 x tekstiilisuutin

Tekniset tiedot

Pölypussilla

Pölypussilla

kyllä

750

Rungosta

10

kyllä

A

28

A

A

A

Pölypussin täyttöasteen merkkivalo

Huonekaluharja, Suulake kovapintaisille lattioille

Musta, Sininen

6.726 kg

26.5 cm

41.0 cm

29.5 cm

A

Verkkovirta

10

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.