Philips FC8578 pölynimuri, FC8578/09 890234475

Philips FC8578 pölynimuri, FC8578/09 890234475 Philips

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
179 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Energialuokitus AAA
Tämä Philipsin imuri on saavuttanut A-luokan kolmessa EU:n merkintäkategoriassa: energiankulutus, poistoilman pölyjäämä ja puhdistussuorituskyky kovilla lattioilla.


AirflowMax-tekniikka
AirflowMax-teknologian avulla imuteho pysyy hyvänä pidempään, jotta voit käyttää pölypussia siihen asti kunnes se on täysi. Teknologia perustuu kolmeen älykkääseen rakenteeseen: Pölynimurin säiliön sisäpuolen poimutettu pinta vaikuttaa ilman ulostuloon ja varmistaa, että koko pussin pinta käytetään hyväksi. Erikoismuotoiltu pölysäiliö varmistaa, että pölypussin taitteet suoristuvat ja kestävä kuiturakenne estää pölypussin tukkeutumista imien pölyä ilman, että pussin huokoset tukkeutuvat. Se vaikuttaa vahvan imukyvyn säilymiseen koko imuroinnin aikana.


TriActive+ -suutin
3-In-1-suuttimessa on kolme sisäistä toimintoa, jotka helpottavat ja optimoivat siivoamista. Suuttimessa on erityisesti muotoiltu pohja, jonka avulla se voi avata maton hapsuja ja puhdistaa syvältä. Etupuolen suuri aukko varmistaa, että suuremmat partikkelit voidaan imeä sisään samalla, kun kaksi sivuharjaa auttaa imuria pääsemään käsiksi pölyyn kapeissakin paikoissa tai huonekalujen ja sienien lähellä.


Integroitu harja
Imurin sisällä on lisävarusteita, joten et joudu kantamaan käteviä lisäosia mukanasi siivotessasi. Pehmeä imuriharja on sijoitettu kätevästi laitteen kahvaan.


ActiveLock-liittimet
ActiveLock-liitäntöjen ansiosta voit helposti kiinnittää erilaisia suuttimia ja lisävarusteita teleskooppivarteen siivotessasi.


Pehmeä puskuri
Pehmeän suojan ansiosta et joudu olemaan huolissasi huonekaluista tai seinistä imuroidessasi. Suoja ehkäisee nurkkaan jumiutumista, tekee siivoamisesta helpompaa ja auttaa pitämään sisustuksesi kunnossa.


Philipsin vihreä logo
Philipsin vihreät tuotteet voivat vähentää kustannuksia, energiankulutusta ja
hiilidioksidipäästöjä. Miten? Niiden ympäristöystävällisyyttä on parannettu merkittävästi vähintään yhdellä Philipsin vihreän tuoteryhmän keskeisellä alueella: energiansäästö, pakkausmateriaalit, ympäristölle vaaralliset aineet, paino, kierrätys ja hävittäminen sekä käyttöiän kestävä luotettavuus.

Tekniset tiedot

5.2kg

23.4cm

44.7cm

30.4cm

Kyllä

TriActive+

Pölypussi

4 L

Teleskooppinen

Metalli

2

Kumi

Kyllä

Kyllä

Musta

6 m

Matto, Kovat lattiapinnat

9 m

Kuiva

Koti

17,5 kPa

32,17 l/s

79 dB

Kyllä

Kyllä

6 m

Kyllä

Kyllä

27 kWh

650 W

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.