Philips Pölynimuri FC8786/09 903931175

Philips Pölynimuri FC8786/09 903931175 Philips

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
339 €
379 €
Säästät 40,00 €
-11%


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Parkettisuutin
Parkettisuuttimen pehmeät harjat puhdistavat tarkasti ja suojaavat samalla lattiapintaa naarmuilta.

Allergiasuodatin
Clean Air -suodatinjärjestelmä on kehitetty erityisesti allergikkojen tarpeisiin ja tavanomaista korkeampaa hygieniatasoa vaativiin oloihin. Se poistaa 99,9 % pölyhiukkaista, kuten siitepölystä, eläinten karvoista ja pölypunkeista. ECARF-allergiasertifioitu.

Suuri 4 litran säiliö
Suuren 4 litran pölysäiliön ansiosta pölypussiin mahtuu enemmän ja se on vaihdettava harvemmin.

TriActive Pro -suutin
Uusi TriActive Pro on Philipsin suorituskykyisin suutin. Se soveltuu erinomaisesti mattojen syväpuhdistukseen ja koville lattiapinnoille. Suutin puhdistaa tarkasti läheltä lattiapintaa ja kerää hienoimmatkin pölyhiukkaset syvältä matosta.

Allergiatarvikepakkaus parantaa kotisi terveellisyyttä
Puhdista kaikki kotisi pinnat allergiatarvikepakkauksen lisävarusteilla. Pölyä ei keräänny ainoastaan lattioille, joten tarvitset erikoistyökalut kangaspintojen, verhojen ja ahtaiden paikkojen puhdistukseen. Syväpuhdistus parantaa kotisi terveellisyyttä.

Hiljaiseen imurointiin
Tämä pölynimuri on suunniteltu niin hiljaiseksi, että voit käyttää sitä häiritsemättä perheenjäseniäsi tai lähinaapureitasi. Optimoidut ilmakanavat ja erittäin hiljainen moottori tekevät imuroinnista lähes äänetöntä. Quiet Mark -sertifioitu.

12 metrin käyttöetäisyys
Virtajohtoa ei tarvitse siirtää pistorasiasta toiseen kovinkaan usein 12 metrin käyttöetäisyyden ansiosta.

Ohjaimet kätevästi kahvassa
Kaukosäädinkahvassa on sisäänrakennetut ohjauspainikkeet, joilla voit käynnistää ja sammuttaa pölynimurin sekä valita optimaalisen imutehon keskeyttämättä imurointia.

Valmistettu Euroopassa
Nauti eurooppalaisen suunnittelun, testauksen ja valmistuksen korkealaatuisesta lopputuloksesta.

Käyttövalmis pehmeä harja
Kahvaan on liitetty vaihdettava harjaspää, jota voit käyttää huonekaluilla, tasaisilla pinnoilla ja kankailla.

Virranhallinta
Suurin syöttöteho * 650 W
Muunnettava teho

Suunnittelu
Malli * Sylinteri pölynimuri
Pölysäiliötyyppi * Pölypussi
Pölyn kapasiteetti * 4 l
Tuotteen väri * Sininen
Putken materiaali Metalli
Putket Teleskooppinen
Pyörien materiaali Kumi

Suorituskyky
Imurin ilman puhdistus * Allergiasuodatin
Lian erottava menetelmä * Suodatus
Puhdistustyyppi * Kuiva
Oikeaoppinen käyttö * Koti
Pintojen puhdistus * Matto, Kovat lattiapinnat
Melutaso * 66 dB
Toimintasäde 12 m

Ergonomia
Johdon pituus * 9 m
Kantokahva

Paino ja mitat
Paino * 5,4 kg
Tuotteen leveys 320 mm
Tuotteen syvyys 470 mm
Tuotteen korkeus 280 mm

Pakkauksen sisältö
Rakosuutin
Erikoissuutin TriActive Pro
Parkettiharja

Tekniset tiedot

Kuiva

Allergiasuodatin

Suodatus

Koti

Matto, Kovat lattiapinnat

12 m

66 dB

Kyllä

650 W

Kyllä

Kyllä

9 m

5.4kg

28cm

47cm

32cm

Kyllä

TriActive Pro

Pölypussi

4 L

Teleskooppinen

Metalli

Kumi

Musta, Sininen

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.