Botvac D7 Neato robotti-imuri, valkoinen/musta 890464007

Botvac D7 Neato robotti-imuri, valkoinen/musta 890464007 Neato

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
609 €
649 €
Säästät 40,00 €
-6%


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Neato Botvac Connected BOTVACD7 -robotti-imurissa on patentoitu Neato-teknologia, WiFi-yhteys sekä uniikki D-kirjaimen mallinen muotoilu. Voit myös helposti säätää alueita, joiden haluat pysyvän imurin ulottumattomissa.

Muotoilu: Uniikki D-kirjaimen mallinen Robotti-imuri on varustettu CornerClever-teknologialla, joka puhdistaa seinien vierustat sekä nurkat tehokkaasti.

Patentoitu Neato-teknologia havaitsee ja kartoittaa huoneen, suunnittelee puhdistusreitin ja puhdistaa lattiat käyttäen LaserSmart-kartoitus- ja navigointijärjestelmää, joka havaitsee esineet reaaliaikaisesti.

WiFi-yhteys: Voit säätää älypuhelimellasi alueita, joiden halutat pysyä imurin ulottumattomissa.

SpinFlow PowerClean -teknologia yhdistää tehokkaan imukyvyn ja tarkat harjakset.

Nopea: Imurin muotoilun ja Neato-teknologian ansiosta, tämä robotti-imuri kykenee työskenetelemään jopa 4 kertaa nopeammin kuin pyöreät robotti-imurit.

Erinomainen puhdistusteho: Pölypussittoman säiliön ja erityisen suuren suodattimen ansiosta Neato Botvac -pölynimuri puhdistaa lattiat tehokkaasti.

Monipuolinen harjajärjestelmä: Pölynimurissa on valittavana useita harjoja, kuten Easy-to-swap-yhdistelmäharja, spiraaliharja sekä erityinen harja seinän vierustojen puhdistukseen.

Myyntipakkaus sisältää:
- Tehokas suodatin
- Spriaaliyhdistelmäharja
- Sivuharja
- Integroitu latausasema
- Virtajohto
- Puhdistustyökalu
- Suojateippi

Tuotetiedot
Tyyppi Pölynimurirobotti
Tuotesarja Botvac Connected
Valmistajan tuotekoodi D7Kapasiteetti, kulutus ja virta
Malli Neato D7
Äänitaso (dB) 69
Latausaika (h) 2,50
Käyttöaika (min) 120
Pölysäiliön tilavuus (l) 0,70
Akun/paristojen tyyppi Litium-ioni
Akun kapasiteetti (mAh) 4 200
Puhdistusleveys (mm) 304Toiminnot ja ominaisuudet
Harjaton pölynimuri Ei
Automaattinen lataus Kyllä
Kaukosäädin Ei
RF-viestintäprotokolla Wi-Fi
Ohjelmoitava aikataulu Kyllä
Kohdistettu puhdistus Kyllä
Tukee virtuaalista rajausta Kyllä
Pölyanturi Ei
Kulmien puhdistus Kyllä
Tunnistaa tasoerot Kyllä
Sotkeutumisen estävät anturit Ei
Törmäyksen esto KylläYhteensopivuus
Ääniohjaus Kyllä
Tukee ääniohjausta (yhteensopiva järjestelmä) Amazon Alexa;Google Assistant (Google Home)
Ladattava sovellus Kyllä
Sovelluksen nimi NeatoMuotoilu ja sijoitus
Käsikahva Kyllä
Väri MustaMitat ja paino
Korkeus (cm) 10,00
Läpimitta (cm) 33,50
Paino (kg) 3,50EAN
EAN-koodi 0810841012854

Tekniset tiedot

0,7 L

Ei

Kyllä

Kyllä

0,7 L

Auto, Matto, Intensiivinen, Ohje, My Space, Toista, Piste, Turbo

7 päivää

HEPA

HEPA 12

Sykloninen/suodattava

Kyllä

Kyllä

Kyllä

2

Matto, Kovat lattiapinnat, Laminaatti, Linoleumi, Parketti, Laatat, Puu

Infrapuna-sensori

Älykäs, LaserSmart, Kartoitus

99 %

Kyllä

Android,iOS

CE, FCC, WEEEE

75 dB

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Laatikko

Kyllä

1 kpl

Kyllä

Kyllä

Apple Watch, Amazon Alexa, Google Home, Neato Chatbot, IFTTT, etc

27.6cm

3.5kg

10cm

31.9cm

33.6cm

14,4 V

Litiumioni (Li-Ion)

120 min

460 m²

Kyllä

61 W

Kyllä

50 - 60 Hz

100 - 240 V

4200 mAh

1,5 h

Pussiton

Kyllä

Kyllä

D-muoto

Musta, Platina

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.