Robottipölynimuri Ecovacs Deebot Slim2, harmaa 903931999

Robottipölynimuri Ecovacs Deebot Slim2, harmaa 903931999

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
279,95 €
299,95 €
Säästät 20,00 €
-7%
Alennus on voimassa 15.3.2020 - 31.3.2020
Kuukauden suosikit


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Älykäs robottipölynimuri, joka imuroi ja harjaa.
Ohjataan sovelluksella - hallitse siivousta puhelimella.
Ajasta imuri siivoamaan silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.
Siivoaa tehokkaasti eläinten karvat – ihanteellinen lemmikkien omistajille.
Korkeus vain 5,7 cm – mahtuu useimpien huonekalujen alle.

Älypuhelimella ohjattavan ja mopilla varustetun DEEBOT SLIM2 -robotti-imurin korkeus on vain 5,7 cm, joten se mahtuu hyvin kulkemaan useimpien huonekalujen, sänkyjen ja verhojen alta ja välistä. Imuri kulkee lattian yli useita kertoja varmistaen perusteellisen siivouksen ja työskentelee erityisen tarkasti likaisilla alueilla. Robotti kiertää huonekalut ja kulkee pitkin seinustoja automaattisesti. Pehmeän listan ansiosta robotti-imuri ei kolhi esteitä. Ecovacs DEEBOT SLIM 2 sopii erityisen hyvin lemmikkien omistajille.

Imuria ohjataan sovelluksella. Älypuhelimen ECOVACS-sovelluksella voit aloittaa siivouksen sekä ajastaa ja valvoa sitä, missä ikinä oletkin. Helppokäyttöinen sovellus toimii iOS- ja Android-laitteissa.

Robottipölynimuri siivoaa Smart Motion -teknologian avulla. Smart Motion -toiminnon ansiosta DEEBOT SLIM siivoaa lattian useita kertoja, niin että sitkeimmätkin tahrat puhdistuvat. Imuri palaa automaattisesti latausasemaan ennen akun loppumista.

DEEBOT SLIM käyttää 3-vaiheista puhdistusjärjestelmää: se pyyhkii, imuroi ja kuivamoppaa lattiat samalla kertaa. Suoran imutekniikkansa ansiosta DEEBOT SLIM sopii erityisen hyvin koteihin, joissa on eläimiä. Eläinten karvat ja suuremmat pölypallot imeytyvät laitteeseen tarttumatta harjoihin yms. Renkaiden asento mukautuu automaattisesti epätasaisiin alustoihin siten, että robotti imuroi koko ajan läheltä lattiaa. Robotin pohjassa oleva irrotettava moppi (varuste) poistaa sitkeät likatahrat ja tehostaa lattioiden siivousta. Moppi on helppo laittaa paikalleen ja irrottaa.

Robotti-imurissa on paljon fiksuja toimintoja, esim. porrasanturi (Anti-Drop Sensor), joka estää sitä putoamasta portaissa ja muissa paikoissa, joissa on suuret korkeuserot. Valitse erityisen likaisiin kohtiin tarkoitettu Spot mode -intensiivipuhdistus, päivittäiseen siivoukseen sopiva Auto mode -tila tai nurkkiin ja reunoihin keskittyvä Edge mode -puhdistus. Voit ajastaa robotin siivoamaan silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Voit ohjata robottia myös kaukosäätimellä ollessasi kotona. Silloin voit olla erityisen varma siitä, että imuri siivoaa juuri ne paikat, jotka haluat sen siivoavan.

Käyttöaika 110 min
Latausaika 4 hKyllä
Paristo-/akkutyyppi Litiumion
Akun kapasiteetti 2600 mAh
Melutaso 60 dB
Säiliö 320 ml
Toiminnot Auto
Spot
Edge
Älypuhelinohjaus
Smart Motion -navigointi
Navigointi Smart
Törmäystunnistin
Mobiilisovellus
Porrastunnistin
Kynnyksen korkeus enintään 1 cm
Ohjelmointi
Puhdistusjärjestelmä Suora imutekniikka

Tekniset tiedot

Kyllä

Ei

Kyllä

Auto, Kulma, Piste

Kyllä

Infrapuna-sensori

2

Kovat lattiapinnat

SmartNavi

Android 4.0,iOS 9.0

60 dB

Pussiton

0,32 L

Musta

Kuukauden suosikit

Litium

110 min

2600 mAh

4 h

2.2kg

5.7cm

31cm

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kyllä

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.