Samsung RS50N3413SA -side by side, ruostomaton teräs 890423506

Samsung RS50N3413SA -side by side, ruostomaton teräs 890423506 Samsung

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
889,41 €
999,95 €
Säästät 110,54 €
-11%
Alennus on voimassa 25.3.2020 - 30.4.2020
Kuukauden suosikit


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Teräksinen Samsung RS50N3413SA Side by side -kylmäkeskus, 551 litran tilavuudella ja A+ energialuokituksella. All Around Cooling -tekniikan ansiosta ilma kiertää useasta eri suunnasta ja näin lämpötila pysyy tasaisena koko jääkaapissa. No Forst tekniikan ansiosta sinun ei tarvitse enään sulattaa pakastintasi. Tyylikkään ulkonäön viimeistelee integroitu vesi- ja jääpala-automaatti.

No Frost -tekniikka tehostaa ilmanvaihtoa ja estää siten huurteen ja jään muodostumista.
Multi Flow ilmankierto
All Around Cooling -jäähdytysjärjestelmä valvoo ja säätää lämpötilaa, jotta pakastimen joka kohta pysyy kylmänä.

Jääkaappitoiminto

Hyllyjen määrä: 5
Maitotuotelokero
Pulloteline
Ovilokeroiden määrä: 4
Munanpidike (munalokero): Kyllä
LED-sisävalo
Hyllymateriaali: Karkaistua lasia
Vihannes- ja hedelmälokeroiden määrä: 2

Pakastintoiminto

Hyllyjen määrä: 3
Laatikoiden määrä: 2
Ovilokeroiden määrä: 3
Vesi- ja jääpala-automaatti
Jääpala-astia

Yleistä

Väri: Teräs
Oven aukiolon hälyytin
Kylmäaine: R-600a
Kompressori: Digital Inverter kompressori

Suorituskyky

Energiatehokkuusluokka: A+
Energiankulutus: 409 kWh/vuosi
Äänitaso: 43 dB
Lomatila
Ilmastoluokka: SN, N, ST, T
Jäähdytyskapasiteetti: 10 kg/24hr

Kapasiteetti

Kokonaistilavuus: 551 l
Jääkaapin tilavuus: 359 l
Pakastimen tilavuus: 192 l

Fyysiset ominaisuudet

Leveys: 912 mm
Korkeus: 1789 mm
Syvyys: 734 mm
Paino: 103 kg

Tekniset tiedot

501 L

551 L

Kyllä

43 dB

Kyllä

Kyllä

ST-T

Kyllä

409 kWh

A+

357 L

5

Kyllä

2

359 L

Kyllä

Kyllä

Kuukauden suosikit

67.2cm

103kg

178.9cm

73.4cm

91.2cm

144 L

Sijoitus vierekkäin

8 h

4*

3

192 L

10 kg/24h

Ranskalainen ovi

Kyllä

Karkaistu lasi

R-600a

LED

Grafiitti

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.