Aesti Eesti -turvehoitoaine argan- ja oliiviöljyllä 250 ml 901006760

Aesti Eesti -turvehoitoaine argan- ja oliiviöljyllä 250 ml 901006760 Aesti

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
15,95 €
Varaston loppuunmyynti Viimeisiä viedään



  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Luonnon suoturvetta sisältävä hiustenhoitoaine, jossa on puhdasta virolaista luonnonvoimaa. Ravitseva ja kosteuttava hoitoaine tekee hiuksista pehmeät, vahvat ja helposti kammattavat. Tuloksena luonnonmukaisesti hoidetut, terveet ja kiiltävät hiukset.

Parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi hoitoainetta suositellaan käyttämään yhdessä Aestin luonnonmukaisen turveshampoon kanssa.

  • Sopii päivittäiseen käyttöön kaikille hiustyypeille.
  • Ei aiheuta ihoärsytystä, sopii myös kaikkein herkimmälle iholle.
  • Sisältää vain luonnonmukaisia ainesosia.
  • Ei sisällä sulfaatteja, parabeeneja, väri- eikä säilöntäaineita.
  • Tuotetta ei ole testattu eläimillä.

  • Vaikutukset:
    • Terveet hiukset – ravitsee hiuksia syvältä ja antaa hiuksille elinvoimaa.
    • Kosteuttaa hiuksia – oliivi- ja arganöljy kosteuttavat hiuksia tehden hiuksista silkkisen pehmeät.
    • Sileät hiukset – arganöljy silottaa murtuneita ja haaroittuneita hiuslatvoja, hiukset ovat pesun jälkeen kiiltävät ja helposti kammattavat.

    Koostumus:
    Aqua, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerine, Betaine, Cetearyl Alcohol, Balneological Peat, Caprylic/Capric Triglyceride, Olive Oil, Glycereth-8 Esters, Glyceryl Stearate Citrate, Sodium Benzoate, Argania Spinosa Kernel Oil, Olus Oil, Panthenol, Lactic acid, Glyceryl Caprylate, Pafum.

    Lue ehdottomasti kosmetiikka-ja tuoksutuotteiden tilausehdot.

    Tekniset tiedot

    0.28 kg

    Kosteuttava, Suoristava ja silottava, Palauttaa

    Hoitoaine

    259.0 ml

    Varaston loppuunmyynti, Viimeisiä viedään

    Kotiinkuljetus

    Toimitustavat

      Palautus

      Näin palautat tuotteen

      1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

      2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

      3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
      Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
      - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
      - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

      4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

      Kysymykset ja vastaukset

      Usein kysytyt kysymykset

       

      Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

      Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

      Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

      Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

      Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

      Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

      Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

      Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

      Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

      Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

      Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

      Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

      Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

      Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

      En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

      Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

      Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

      Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.