Braun Series 9 -parranajokone 9297CC 890940166

Braun Series 9 -parranajokone 9297CC 890940166

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
279 €
309 €
Säästät 30,00 €
-10%


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Braun Series 9 -parranajokone on Braunin edistynein malli, jonka 5-osainen Sonic-ajopää nostaa partakarvat pystyyn tarkkaa leikkausta varten. Saat täydellisen ajotuloksen jopa 7 päivän parrankasvulle. Mukana tulevan puhdistus- ja latausaseman ansiosta se kestää käytössä pitkään. Braun Series 9 -parranajokone 9297CC takaa tarkan parranajon ilman ihoärsytystä.



SyncroSonic-teknologia:
- Erityinen SyncroSonic-ajopää värähtelee 40 000 kertaa minuutissa ja leikkaa enemmän partakarvoja kuin mikään muu sähköinen parranajokone. 5-osaisen ajopään ansiosta partakone pystyy leikkaamaan pidemmätkin partakarvat.

AutoSense-teknologia:
- Patentoitu AutoSense-teknologia tarkkailee parran tiheyttä 13 kertaa sekunnissa ja säätää tehoa sen mukaan, mikä takaa tasaisen lopputuloksen. Partakoneen 5 ajo-osaa yhdessä takaavat tehokkaan ja hellävaraisen parranajon tiheällekin parralle.

HyperLift&Cut-trimmeri:
- HyperLift&Cut-trimmerin avulla parran siistiminen sujuu nopeasti. Trimmeri nostaa partakarvoja pystyasentoon ja varmistaa tarkan ja siistin lopputuloksen. Direct&Cut-trimmeri leikkaa myös eri suuntiin kasvavat partakarvat.

Kuiva- ja märkäajoon:
- Täysin vedenpitävää partakonetta voi käyttää sekä kuiva- ja märkäajoon.

Johdoton käyttö:
- Uudelleenladattavassa akussa riittää virtaa 50 minuutin johdottomaan ajoon. Partakoneessa on Li-ion-akku, jonka täyteen lataamiseen kuluu noin 1 tunti.

Clean & Charge -puhdistusasema:
- Mukana tuleva Clean & Charge -puhdistusasema puhdistaa ja huoltaa partakoneen yhden napin painalluksella ja pitää sen uudenveroisena pitkään. Parranajokoneen voi puhdistaa myös juoksevalla vedellä.

SkinGuard:
- Suojaava SkinGuard-ominaisuus takaa erittäin hellävaraisen parranajon ilman haavaumia tai ihoärsytystä.

Myyntipakkaukseen sisältyy:
- Braun Series 9 -parranajokone
- Virtajohto
- Clean&Charge-puhdistusasema
- Säilytyskotelo
- Pussukka
- Käyttöopas

Tekniset tiedot

Teräverkollinen parranajokone

4

5: 2 Optifoils, SkinGuard, Hipper Lift & Cut, Direct & Cut trimmer

Titaani

Ei

Ei

Kyllä

Ei

Kyllä

Painikkeet

Ruostumaton teräs

Ei

Kyllä

0.001kg

1.036kg

15.7cm

Laatikko

17.4cm

49.3cm

28.2cm

3 kpl

4kg

1

3,7 V

Kyllä

50 min

Kyllä

Kyllä

100 - 240V V

1 h

Akku

Sisäänrakennettu akku

Kyllä

Lataus, Puhdistus

Kyllä

Kyllä

Kyllä

1

Kyllä

Saksa

Kyllä

Kyllä

LED

Kyllä

Kromi

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.