Philips HX9362 Sonicare DiamondClean Pink sähköhammasharja, HX9362/67 903911763

Philips HX9362 Sonicare DiamondClean Pink sähköhammasharja, HX9362/67 903911763 Philips

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
189 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Poistaa jopa 7 kertaa enemmän plakkia kuin tavallinen hammasharja
Poistaa hankalista kohdista jopa 100 % enemmän plakkia kuin tavallinen hammasharja.

Kohentaa ikenien terveyttä jo kahdessa viikossa
Philips Sonicare -sähköhammasharjan hammasvälien ja ienrajojen optimaalinen puhdistus kohentaa ikenien terveyttä jo kahdessa viikossa. Puhdistaa hammasvälit tehokkaasti ja poistaa huomattavasti enemmän plakkia tavalliseen hammasharjaan verrattuna.

Valkaisee hampaita jopa 2 kertaa paremmin kuin tavallinen hammasharja
Tämä Philips Sonicare -hammasharja valkaisee hampaat yli kaksi kertaa tavallista hammasharjaa tehokkaammin vain yhdessä viikossa. Poistaa jopa 100 prosenttia enemmän tummentumia ja tekee hampaista valkoisemmat vain yhdessä viikossa.

DiamondClean-harjaspäät, Sonicaren tehokkainta valkaisua
DiamondClean on Philips Sonicaren tehokkain valkaiseva harjaspää. Sen vinoneliön muotoiset puolikovat harjakset poistavat plakkia tehokkaasti mutta hellästi. Tällä Philips Sonicare -sähköhammasharjalla saat puhtaammat ja valkoisemmat hampaat kuin tavallisella hammasharjalla.

Kaksi lataustapaa: lasinen laturi ja kuljetuslaukku
1) Lasinen laturi: aseta Philips Sonicare -sähköhammasharja lasiin latautumaan. Lasia voi käyttää myös huuhteluun harjauksen jälkeen. 2) Kuljetuslaukku: liitetään kannettavaan tietokoneeseen USB-kaapelilla tai voidaan ladata pistorasiasta. Voit ottaa DiamondClean-harjan mukaan kaikille matkoille.

Sensitive-tila: hellävarainen hampaiden ja ikenien puhdistus
Sensitive-tilalla varustettu Philips Sonicare -hammasharja: hellävarainen mutta tehokas aristavien ikenien puhdistus.

Quadpacer-intervalliajastin kannustaa perusteelliseen harjaukseen
30 sekunnin intervalliajastin ilmaisee, milloin suun jokainen neljännes on harjattu ja kehottaa siirtymään seuraavaan. Tuloksena on johdonmukaisempi harjaus.

Kahden minuutin ajastin kannustaa harjaamaan suositellun ajan
Philips Sonicare -sähköhammasharjan 2 minuutin ajastin kannustaa hammaslääkärien suosittelemaan kahden minuutin harjausaikaan.

Philips Sonicare -hammasharja auttaa valkaisemaan hampaita
Philips Sonicaren tehokkain hampaiden valkaisija: hammasharja auttaa poistamaan ja vähentämään värjäytymiä hampaissasi, jotta saat kirkkaamman hymyn.

Tekniset tiedot

Kyllä

2 W

Litiumioni (Li-Ion)

110-220 V

AC/Akku

AAA

Kyllä

1 kpl

2 kpl

Aikuinen

Syväpuhdistus, Ienhoito, Puola, Herkkä, Valkaisu

Kyllä

Vaaleanpunainen

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.