Akkusaha Bosch NanoBlade EasyCut 12 (ilman akkua ja latauslaitetta) 903811360

Akkusaha Bosch NanoBlade EasyCut 12 (ilman akkua ja latauslaitetta) 903811360 Bosch

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
99,95 €


Kuukausirahalla alkaen 0€/KK

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

Vapaakätinen sahaus on helpompaa kuin koskaan ennen

Toiminnot
12 volttia
Litiumioniteknologia
Boschin SDS-järjestelmä
Boschin Low Vibration
Boschin elektroniikka
Pehmustettu kahva
Boschin elektroninen kennojen suojaus Electronic Cell Protection (ECP)

Tuotteen keskeiset ominaisuudet
NanoBlade-teknologia mahdollistaa vapaakätisen sahauksen myös ilman työkappaleen kiinnittämistä
Erilaiset sahaustyöt kotona ja pihalla
Nopeat ja suorat sahaukset helposti

Tuotteen muut edut
Uudenlainen muotoilu, joka mahdollistaa sahauksen reunojen lähellä, esimerkiksi oksien katkaisu siististi rungon läheltä
Helppo, turvallinen ja nopea sahanterän vaihto: avaa salpa, vaihda terä ja sulje salpa
Uusi sahausteknologia ei tarvitse lainkaan huoltoa, sillä sahanterää ei tarvitse öljytä eikä teroittaa
Litiumioniakun ansiosta saha on aina käyttövalmis. Sen irrotettavaa akkua voi käyttää myös muissa Power for ALL -järjestelmän työkaluissa
Bosch Electronic sormiohjaukseen sahauksen alkaessa
Ripustushihna työkalun ripustamiseksi oksaan tai tikkaisiin työskentelyn aikana

Tekniset tiedot
Kuvaus Vapaakätinen sahaus on helpompaa kuin koskaan ennen
Käyttäjän etu NanoBlade-teknologia mahdollistaa vapaakätisen sahauksen myös ilman työkappaleen kiinnittämistä
Muut edut Uudenlainen muotoilu, joka mahdollistaa sahauksen reunojen lähellä, esimerkiksi oksien katkaisu siististi rungon läheltä
Tuotekategorian alaluokka Akkusaha NanoBlade (ilman akkua ja latauslaitetta)
Käytön vaikeustaso Easy
Tuotteen nimi EasyCut 12
Akun jännite 12 V
Akun kapasiteetti 2,5 Ah
Tyhjäkäyntikierrosluku 0-4.100 min-1
Jalkalevy Teräs
Laitteen paino 0,7 kg
Puun leikkuusyvyys 65 mm
Muovin leikkuusyvyys 30 mm

Vakiovarusteet
Kartonki
nanoBLADE Wood Speed 65 (2 609 256 D86)
Pidike
Sahanterän läpinäkyvä suojus (1 600 A00 J6Z)

Tekniset tiedot

0.7 kg

0-4100

65

30

12

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.