ROADHAWK 225/65 R17 102H Kesärengas 890665528

ROADHAWK 225/65 R17 102H Kesärengas 890665528 Firestone

  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus
99,95 €



  • 14 päivän palautusoikeus 14 päivän palautusoikeus

Tuotekuvaus

PYSYVÄÄ SUORITUSKYKYÄ

Suorituskyky yleensä laskee ajan myötä. Mitä pitempään renkaalla ajetaan ja mitä enemmän se kuluu, sitä enemmän se menettää suorituskykyään. Se tarkoittaa jarrutuksen tehon ja ajomukavuuden laskua, sekä käsiteltävyyden huonontumista märällä.
Firestone Roadhawk haastaa nämä säännöt. Kiitos ainutlaatuisen pintakuvion, kumiseoksen ja muotoilun, Roadhawk peittoaa kilpailijansa märällä, kun ajokilometrejä on takana 20,000 km. 1) 2) Firestone Roadhawk tarjoaa siis luokkansa parhaan märkäpidon ja hallinnan. Kun siihen lisää vielä yli 100 vuoden kokemuksen laaturenkaiden valmistamisesta, voit olla varma täydellisestä valinnasta melkein mihin tahansa ajotarpeeseen.

» Luokkansa paras märkäpito
» Luokkansa paras jarrutus kuivalla
» Suorituskyky säilyy pitempään

1) Vertailurenkaat: UniRoyal Rainsport 3, Kleber Dynaxer HP3, Fulda EcoControl HP, Nexen NBlue HD+. Testin toteutti TÜV SÜD Bridgestonen pyynnöstä heinä-syyskuussa 2016 ATP Papenburgissa, rengaskoko 205/55 R16 91V. TÜV SÜD osti renkaat Euroopan markkinoilta . Testiajoneuvo: VW Golf 7. Raportti No. 713086643

2) Oli kilpailijoita parempi vesiliirrossa suoralla ja kaarteessa. Testin toteutti TÜV SÜD Bridgestonen pyynnöstä heinä-syyskuussa 2016, testirenkaat: Firestone Roadhawk, UniRoyal Rainsport 3, Kleber Dynaxer HP3, Fulda EcoControl HP, Nexen NBlue HD+. TÜV SÜD osti renkaat Euroopan markkinoilta. Testiajoneuvo: VW Golf 7, ajettu 20,000km. Raportti No. 713086643-BM

EU-Rengasmerkintä:
Polttoainetaloudellisuus C
Märkäpito A
Ohiajomelu 71
Meluluokka 2

Tekniset tiedot

12.6 kg

70.0 cm

70.0 cm

Kotiinkuljetus

Toimitustavat

    Palautus

    Näin palautat tuotteen

    1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

    2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, sinun on tehtävä uusi tilaus.

    3. Palautusosoite: Hobby Hall Suomi Oy, ASIAKASPALAUTUS 655600, PL 9210, 00002 Helsinki. Palauttaminen on sinulle maksutonta eikä sinun tarvitse ilmoittaa palautuksesta meille etukäteen. Mikäli haluat palauttaa rahtituotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Rahtituotteen palautus on maksullista, palautuskulut alkaen 49,95 €. 
    Pakettiautomaatista noutamasi lähetyksen voit palauttaa pakettiautomaattiin käyttämällä lokeron noutokoodia, koodi on voimassa 14 vrk. 
    - Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kirjoita lähetyksen päälle palautustunnuksemme 655600 ja vie lähetys postiin. Näin varmistat paketin ohjautumisen oikeen osoitteeseen. 
    - Palauttaminen Postin Helposti-koodilla: syötä paketin JJF-koodi osoitteessa www.posti.fi/palautapaketti, jolloin saat paketin palautusta varten. Palauta paketti mihin tahansa Postiin saamasi ohjeen mukaan.

    4. Pyydä postista kuitti tai säilytä koodi lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosi lähetyksen palauttamisesta.

    Kysymykset ja vastaukset

    Usein kysytyt kysymykset

     

    Voinko halutessani maksaa vähimmäismäärää suurempia suorituksia?

    Kyllä, voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko jäljellä olevan velan kerralla pois. Kuukausiraha®-laskullasi ilmoitettu summa on vain vähimmäismäärä.

    Tilasin laskulla. Voinko kuitenkin maksaa erissä?

    Laskusi jakaminen eriin on mahdollista. Maksamalla vähintään laskullasi ilmoitetun vähimmäismäärän siirtyy jäljelle oleva saldo Kuukausiraha®-tilillesi ja saat jatkossa kuukausittain laskun. Otathan huomioon, että tällöin velkasaldoosi lisätään kuukausittain korko ja tilinhoitomaksu. Lisätietoja laskuista saat täältä.

    Miksi saan laskun palauttamastani tuotteesta?

    Lasku on ehtinyt muodostua ennen palautuksen kirjautumista. Emme lähetä sinulle uutta laskua, vaan voit vähentää palauttamasi tuotteet laskulta itse ja maksaa ainoastaan pitämäsi tuotteet. Mikäli olet palauttanut kaikki laskutettavat tuotteet, voit jättää laskun huomiotta, sillä se mitätöityy automaattisesti palautusten kirjauduttua.

    Olen tehnyt ostoksia ja saanut tuotteet. Missä laskuni viipyy?

    Kaikki tekemäsi ostokset kerätään kerran kuukaudessa yhdelle laskulle. Lasku muodostuu 17. päivä ja sen eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Tein maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla. Miten toimin?

    Mikäli viitenumero on ollut virheellinen tai et ole käyttänyt sitä ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen. Mikäli olet maksanut jollekin toiselle tilille, olethan yhteydessä tilin haltijaan ja pyydät palautuksen maksusta.

    Olen maksanut ylimääräistä ja haluan rahat takaisin. Miten minun pitäisi toimia?

    Rahapalautusta varten tarvitsemme tilitietosi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilanteen ja palautamme sinulle mahdollisen liikasuorituksen.

    Miksi tilaustani ei hyväksytty, vaan sain kielteisen luottopäätöksen?

    Mikäli olet saanut kielteisen luottopäätöksen, voit valita maksutavaksesi kortin tai verkkomaksun. Luoton myöntää Avarda Oy, ja päätös perustuu kokonaisvaltaiseen luottoarvioon, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Yksityiskohtaista syytä hylätylle luottopäätökselle ei valitettavasti voida antaa, mutta voit halutessasi olla yhteydessä Avardan asiakaspalveluun puh. 09 2532 7100 ja sähköposti asiakaspalvelu@avarda.fi saadaksesi lisätietoja luotonmyöntöprosessista.

    En voi juuri nyt maksaa laskuani. Voinko siirtää eräpäivää tai pitää maksuvapaan kuukauden?

    Voit pitää maksuvapaan kuukauden tietyin väliajoin, mikäli olet aina maksanut kuukausieräsi ajallaan. Kun maksuvapaa kuukausi on mahdollinen, on siitä maininta tililaskusi etusivulla ja voit jättää kuukausierän maksamatta ilman erillistä ilmoitusta. Mikäli et pysty maksamaan laskuasi ollenkaan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Miksi sain muistutuksen, vaikka olen maksanut laskuni?

    Mikäli maksusi myöhästyy eräpäivästä, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Huomioithan, että maksun kirjautuminen saattaa kestää jopa kolme pankkipäivää. Jos maksu on myöhässä 14 päivää eräpäivästä, veloitamme sinulta 5 euron maksuhuomautuksen. Mikäli olet epävarma muistutuksen aiheellisuudesta, suosittelemme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.